pondelok 7. apríla 2014

Mrkvovo-kokosový koláč

 Prajem vám krásny pondelok,

takto z rána vám chcem predstaviť môj obľúbený recept na zdravý a chutný koláč či muffinky (viete z toho urobiť oboje.

Jeho príprava je veľmi jednoduchá nakoľko všetky ingrediencie sa miešajú dokopy a odmeriavajú sa podľa hrnčeka. Jedno pravidlo to ale má. Najprv idú sypké a potom tekuté ingrediencie.


Tak poďme na to. Ja si vždy ako prvé nastrúham mrkvu. Vyberiem 4 kúsky klasickej ani veľkej ani chudej ani tučnej ani dlhej mrkvy a na jemnom strúhadle postrúham. Potom to odložím na bok. Mrkva ide do "masy" ako posledná.

Druhý krok je, že si vezmem sypké veci a to okrem vecí na obrázkoch dole ešte treba pridať jeden kypriaci prášok.

Takže spolu to dáva hrnček hladkej špaldovej múky


+ hrnček strúhaného kokosu


+ ak ako sladidlo chcete cukor tak ešte do toho hoďte 3/4 hrnčeka cukru alebo sladidlo


 po rozmiešaní pridáme tekuté zvyšné ingrediencie

3 vajíčka


+ 3/4 hrnčeka oleja


+ hrnček mlieka


 vznikne niečo takéto no a už to len pomiešame


a dostaneme toto =)


na záver pridáme mrkvu...cca 2 poháre, ale kľudne aj kúsok viac, tak ako som na začiatku písala také 4 priemerné mrkvičky


 ja som zvolila menší plech, ktorý som vymastila maslom a vysypala kokosom


rúra hore dole 180 stupňov a pečieme 20 - 25minút


Komu to príde jednoduché a chcel by to niečím oživiť my doma to ešte mažeme džemom. Najlepšie z lesného ovocia =)

Tak prajem dobrú chuť a ak by boli nejaké otázky kľudne sa ma pýtajte




PS: Ja používam tekuté sladidlo 2 PL

Prajem krásny týždeň

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára