utorok 8. apríla 2014

Očný odličovač Slamienka od L'occitane

Prajem vám krásny, u nás aj slnečný, utorok.

Dosť dlho sa tu už neobjavila kozmetická recenzia a to možno sj z toho dôvodou, že neustále skúšame nové veci a neprišiel ešte ich čas na zrecenzovanie.

Dnes som si ale pre vás vybrala odličovač na oči, ktorý mám už nejaký ten týždeň doma a ktorý som sa odhodlávala kúpiť už veľmi dlho.



Ako už nadpis článku odpovedá ide o gélový odličovač očí od firmy L'occitane na ktorú ohľadom kozmetiky nedám dopustiť. Obsahuje výťažky zo slamienky, ktorá ma laicky povedané protivráskove a protistarnúce účinky. Okrem slamienky sa do boja proti odstráneniu make-upu vrhá aj nevädza a ruža.

Po niečo vyše mesačnom testovaní môžem s kľudným svedomím povedať, že som našla odličovač, ktorý make-up odstráni veľmi jemne, ale dôkladne zanecháva oči vláčne a nie vysušené ako pri niektorých normálnych odličovačoch. Má také polo-gélové zloženie a pomocou pumpičky si ho jednoducho nanesiete na vatový tampón a už len odličujete a to aj vode-odolný make-up.


Na záver už len dodám, že L'occitane ponúka zo slamienkovej rady aj denný, nočný či očný krém a veľa iného a ja už teraz viem čo si kúpim v júny na narodeniny. Vrásky okolo očí sú u mňa neželaný návštevník tak sa budete môcť tešiť na recenziu na očný krém, ktorý sľubuje vyhladiť a napnúť pokožku a zredukovať opuchy očí tak sa veľmi teším.


Gélový odličovač ma vyšiel na 13,50e za 100ml a dostať ho kúpiť v kamenných predajniach L'occitane alebo na nete http://loccitane.sk/

Prajem vám krásny utorok a napíšte mi aký odličovač používate vy a či vás tento zaujal =)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára