pondelok 20. mája 2013

TOP 5 - 20. týždeň

Prajem krásny pondelok,
dnes tak trocha skôr som hore a píšem nech sa môžem ísť hneď učiť.
Dúfam, že vy sa máte lepšie a neprežívate žiadne stresy a keď tak nech vám rýchlo odídu =)
Tak poďme na minulotýždňovú TOP 5-ku.
1.) Stres, učenie....určite to musím zasa spomenúť, som úplne vystresovaná z tých štátnic, aj keď viem, že ak nejde o život nejde o nič a prídu aj horšie veci, ale tak no aj tak je to stresujúce
Zdroj

2.) Kúpa nového foťáku....nebudem prezrádzať akého, aj tak je zatiaľ u Iky aby ma nekáral a nehrala som sa sním namiesto učenia. Určite sa o ňom zmienim v niektorom z mojich článkov po štátniciach

3.) Oneskorený vianočný dárek.....mamka pratala a našla zabudnutú voňavku...milé prekvapenie =)

Zdroj


4.) Tehotenstvo v rodine....musím to spomenúť, lebo aj keď je to len na 80%, tak možno o pár mesiacov budem nevlastná teta =D

Zdroj

5.) Milé autíčka, ktoré mi na chvíľku dvihnú náladu.

Aký ste mali týždeň vy ? Prajem vám krásny ďalší týždeň =)

Ela

3 komentáre:

  1. zajtra obhajoby diplomovky..viem aké stresy zažívaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to držím palce :) my to máme všetko naraz
      Ela

      Odstrániť
  2. Taky oneskorený vianočný darček by sapáčil aj mne:)) dnes mám vpláne upratovať možno nájdem dáky zabudnutý poklad:))
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť