pondelok 8. apríla 2013

Výpredaj Catrice

Kto je zbláznený do výpredajov kozmetiky nech sa usmeje :)

Milujem výpredaje! Catrice dnes ohlásilo (skoro) po celom Slovensku  50% výpredaj svojich výrobkov. Všetky laky plus nejaké  makeupy, púdre, špirály, tiene na oči, lesky na pery gélové linky....

Ja som nemohla odolať a tak som sa vybrala  na lov. Keď sa k 50% zľave Catrice priráta ešte dodatočná 25% zľava od DM (za 35b)  na dekoratívnu kozmetiku je to paráda. Za málo peňazí veľa kozmetiky :)
Mala som v pláne ísť po nejaký lak a púder no zlákali ma nakoniec tieto 4 veci a to som ešte rozmýšľala či vziať aj paletku tieňov.


Lak sa mi nepodarilo vernejšie nafotiť ako je na vrchnej foto. Je to krásna modrá odtieň 410 Pool Party At Night a myslím, že vo vnútri počujem aj guličku :) CENA: 2,79 Zľava: 1,39 DM zľava 1,04

Makeup bol posledný v odtieni 010 ligt beige to som ho tam proste nemohla nechať :)

CENA: 6,79 Zľava: 3,39 DM zľava 2,54
 Púdre mali zlacnené len v niektorých odtieňoch, no na počudovanie aj keď sa púder volá 060 sun beige nieje vôbec tmavý.



CENA: 4,39 Zľava: 2,19 DM zľava1,64
  

Posledným produktom je vodeodolná maskara VOLUME PLUS+, tak uvidíme čo to bude zač :)


CENA: 3,79 Zľava: 1,89 DM zľava 1,42

Kartáčik...oficialna foto catrice

Myslím si, že sa mi oplatilo ísť, keď spočítam, že by som za to dala normálne 17,76e a ja som platila 6,64e je to paráda. Ušetrených 11,12e si nechám na prípadný výpredaj essence =D

Ulovili ste si v poslednej dobe niečo vo výpredaji ? :) Budem rada ak napíšete.

Ela

9 komentárov:

  1. Tak tomu sa hovorí super nákup za super cenu!... ten make-up pôjdem asi pozrieť keď to vychádza tak lacno...ešte by som chcela pozrieť akciu na Rimmel produkty - špirála a očné tiene zadarmo (tiež v DM)... Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super si nakúpila,a ešte mi povedz ten make up je naozaj dobrý?ja používam od rimmelu,ale tento by som za takú cenu chcela vyskúšať,len neviem,či mi sadne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je vyborny, nanasam ho stetcom a aj ked mozno by sa mi zisiel tmavsi odtien, neviem ci by uz nebol velmi tmavy, ale je naozaj zmatnujuci dobre sa vpije do pokozky akurat mi vadi trocha vona...ale sestre zasa nie :)
      Ela

      Odstrániť
  3. a máš ten najsvetlejší?ked od rimmelu použivam 103 true ivory,ale zas ide leto,tak by som chcela troška tmavší.Ved uvidím zajtra,hádam sa mi este ujde :) Dakujeeeeem za rady ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno najsvetlejší :) potom sú ešte 2 tmavšie :)
      Ela

      Odstrániť
    2. nakoniec som kupila odtien 030 ale nezdá sa mi moc tmavý :) som behala po tolkých dm,a skoro vsade bol vypredaný..este som kupila taku riasenku,aku máš ty,ale so zltým ako by som to nazvala,obalom asi nie,to volume bolo v žltom ramčeku :) chcela som aj puder,ale ten uz vobec nebol..a este som kupila lak z rady ultimate nudes,to sa vytesujem :)

      Odstrániť
    3. jéj tak to máš krásne :) ja som tiež rozmýšľala, že skočím ešte po tmavší na leto, ale ako si nieje čas a čo som bola v dvoch DM tak je už všetko preč :D
      Ela

      Odstrániť
  4. ja som tiez lovila a ulovila som 3 laky, 2 lesky na pery, ceruzku na oci, riasenku a makeup. Clanok tu :)
    http://anetsparadise.blogspot.sk/2013/04/catrice.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné veci, škoda, že u nás výpredaj nie je :/

    OdpovedaťOdstrániť