sobota 17. augusta 2013

Ako sme za jedným časopisom po celom meste behali....

Prajem vám krásnu sobotu,

pre mňa je to strašné nakoľko musím byť už 3tí deň doma kvôli chorobe a ešte do utorka nemôžem vystrčiť nos z domu. Totálna otrava.

Pred asi dvoma týyždňami som zahliadla v trafike Cosmopolitan s bronzerom od essence. Najprv som to neriešila a potom ma to nejako chytilo, že ho musím mať. Ja nechápem, ale pod tým časákom sa asi zľahla zem.

Prebehla som asi 8 trafík a 3 benzínpumpy ale nikde nič. Sestra obehla ďalších 5 trafík a priateľ až 14.

Nakoniec sa naňho usmialo šťastie a ja si konečne listujem Cosmopolitanom užívam si radosť z bronzeru a teším sa kedy si jeden Cosmopolitan dám v mojom obľúbenom podniku =).

V článku prikladám ešte pár vecí čo ma v časáku zaujali.











Ako ste na tom vy ? Kupujete si pravidelne nejaké časopisy alebo len ak vás zaujme titulka, obsah či priložený darček ?
Teraz je v Eve lak na nechty od Catrice :), tak možno keď pôjdem na kontrolu v utorok si jednu doprajem =)

Pekný víkend prajem

Ela

6 komentárov:

  1. cosmo nekupujem,podla mna je dost drahe...nasa emma a eva ma tiez nelaka...aj ked emmu som si kupila kvoli knihe :D ak ma nieco zaujme,tak si kupim moju psychologiu,pretoze ma prekvapili clanky,ale to je hlavne preto,ze psychologiu studujem...inak mi vadi,ze z casopisu sa stava platena reklama a obsah ide dole vodou.avsak na toto cosmo si ma navnadila,uz len kvoli obalke a hodil by sa mi pekny brozner,pretoze akurat som si kupila brozer od rimmelu a ten vobec nebronzuje,akoby bol malo pigmentovany :(..niekedy som essence mala a bola som s nim spokojna...ale ked pises,ze si ho znahala pred dvoma tyzdnami,tak uz asi nic z neho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moju psychologiu som sem tam registrovala ale nikdy ma nenapadlo sa do nej mrkut :)

      Odstrániť
  2. Ja si Cosmo kupujem pravidelne. No ku kupe aktualneho cisla som sa nedostala a asi ani nedostanem, kedze vsade je vypredane. :/ Barbora

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som zvedava co daju do dalsieho cisla ako darcek....mozno sa po nom tiez zlahne zem jak po tomto

      Odstrániť
  3. Ja kupujem casaky len ak je tam zaujimavy darcek, inak ma dnesne casopisy vobec nebavia. Bavil ma len Premiere cesky, ktory z neznamych pricin kupili... Ach bolo fajn rok dopredu vediet na co pojdemdo kina :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fíha, to som ani nevedela, tiež Cosmopolitan nekupujeme, teraz najnovšie bol zase v časopise EVA Catrice lak na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť