streda 19. februára 2014

Moje TOP videá na dodanie kondičky

Prajem krásny deň,

máme tu tak povediac stred týždňa a aj keď sa hovorí, že stred je rizikový a náchylný na zranenia dnes by som vám rada ukázala moje TOP videjká s ktorými veľmi rada udržiavam kondíciu.
Obdobia športu sa u mňa striedali,  od 2 rokov lyžovanie, 7 rokov basketbal a medzi tým bycikel, korčule, pilates až som skončila u plávania,posilovni a domáceho cvičenia.

Zdroj obrázka


Poslednú dobu mi vyhovujú rýchle rytmické cvičenia, ktoré niekto predcvičuje. Sama by som sa ťažko dostala do tempa (možno to poznáte). Takže tu sú moje odporúčané videjká.

Videjko dobré na ráno, keď nieje veľa času, stačí 13 minút =) aj keď nie každý to zmákne na prvý krát netreba sa vzdávať



Prvý krát, keď som si púšťala toto video som myslela, že s takou malou milou osobou to nebude až také náročné, za 30 minút mi ale poriadne zavarila =)



Keď mám horší deň a nechcem nič náročné pustím si toto



Zhrešili ste a potrebujete rýchlo spáliť 200 Kcal ? Tak si pustite video cvičte a uvidíte ako sa vám kalórie míňajú =)


Toto videjko je v super tempe a ani neviete ako vám čas prešiel


Budem rada, ak mi napíšete či aj vy cvičíte a či radšej doma, samé, alebo niekde na hromadnom cvičení a hlavne čo =)

Prajem krásny deň Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára