pondelok 17. marca 2014

Pizza z nátierkového masla

Prajem vám krásny deň,

píšem hneď z rána nakoľko ak neviete čo dnes na obed možno sa inšpirujete.

Recept som vyskúšala asi pred týždňom a musela som vám ho sem dať, je to najlepší recept za posledný mesiac na ktorý som narazila.

Je veľmi jednoduchý a chutný, tak rýchlo si prezrite stručný postup a šup do obchodu na ingrediencie a už len napiecť.


Základné ingrediencie sú len dve a to múka (akákoľvek hladká) a pomazánkové maslo. Ktorékoľvek nájdete v obchode.



Na vrch pizze (červenú masu) som použila tieto ingrediencie: olivový olej, oregáno, pretlak, cibuľa, cesnak, soľ


No a už ideme rýchlo na postup prvú vec, ktorú si urobíme je cesto. To som žiaľ zabudla odfotiť, ale je to veľmi jednoduché. Do misky si vyklopíme maslo, do nádobky, kde bolo maslo nasypeme múku a následne vypracujeme cesto. Keď sa cesto lepí poprášime múkou. Vypracované cesto dáme odstáť do chladničky kým nepoviem =)

Postupujeme k druhému kroku a to je pretlaková masa na pizzu

Takže si nadrobno nakrájate cibuľku


Na olivovom oleji opražíme do sklovita


Pridáme pretlak, soľ, cesnak  a oregáno pomiešame a troška povaríme


Tak keď je omáčka pripravená vyberieme cesto z chladu, 



šupneme ho na papier na pečenie a rozvaľkáme



potrieme zmesou, kľudne aj teplou ešte


Na vrch poukladáme čo nám chutí ja som začala kuracou šunkou,


pridala som mozzarelu,


olivy s papričkou



no a šupla som to do predohriatej rúry 180 stupňov na cca 15-20 minút


No a o chvíľu už na mňa pozerala krásna pizza



Prajem vám dobrú chuť =)


Dúfam, že sa recept páčil a ešte dodám pár poznatkov:
ak chcete dať na pizzu niečo vodnaté ako napríklad ananás treba ho zbaviť vody
ak ju nedojete na obed, večer bude rovnako chutná a mäkká

Prajem krásny týždeň =)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára