nedeľa 9. februára 2014

L'OCCITANE- telové mlieko s vôňou zmyselnej čerešne

Prajem vám pekný deň,

dnes vám predstavím novinku od firmy L'OCCITANE en Provence. Ide o telové mlieko s vôňou zmyselnej čerešne, ktorú vytvorila Karine Dubreuilová, hlavná tvorkyňa vôní L'OCCITANE.


Krém v sebe skrýva čaro neodolateľnej vône čerešne a hebký dotyk na pokožke. Drobné ligôtky, ktoré sú ukryté v kréme nakoniec celé vaše telo zahalia do jemných trblietavých šiat.


Takýto dokonalý súzvuk som pri žiadnom kréme ešte nezažila. Láska na prvý pohľad už po prvom nanesení. Nedokázala som sa odpútať pohľadom už od balenia, ktoré je svojou jednoduchosťou nádherné - 3D čerešňa na obale vpredu a Braillovo písmo vzadu.

Po prvom vyskúšaní sa moje čuchové zmysly rozkmitali na najvyššie obrátky a ja som si tú vôňu zamilovala. Je k nakusnutiu.

Nanáša sa veľmi dobre, konzistencia je veľmi príjemná a vstrebáva sa extrémne rýchlo. Trblietky na pokožke sú už len čerešnička na tele tohoto krému. Jeho vôňa drží hodiny. Je to neuveriteľné, ale aj po opakovanom umytí rúk vôňa nezmizla.V mojom okolí mal obrovský ohlas, každý kto okúsil bol doslova fascinovaný.


Limitka sa v obchodoch zdrží len pár týždňov a vrelo vám odporúčam ísť krém aspoň vyskúšať a možo sa doňho zamilujete rovnako ako ja alebo si vyberiete sprchový gél, parfém, či krém na ruky z rovnakej série. Krém má 250 ml a stojí 22,50e no dostať ho aj v menšom 75ml balení.

Osobne ešte rozmýšľam, že si zaobstarám parfém v gélovej forme.

A na záver ešte jeden tip. Ak chcete zadarmo vyskúšať najlepšie krémy na ruky s bambuckým maslom, kliknite TU zaregistrujte sa a na email vám príde kód, s ktorým krémiky dostanete v rozkošnom balení k akémukoľvek nákupu buď cez eshop alebo v kamennej predajni =) Podrobnosti dostanete v emaili.


No a čo vy slečny? Milujete túto značku rovnako ako ja ? Máte nejaký obľúbený výrobok? Alebo niečo z tejto novej rady? Budem rada ak dáte vedieť čo máte obľúbené, nech sa na to pôjdem mrknúť.


Prajem vám pekný nastávajúci týždeň =)

Ela


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára