pondelok 3. februára 2014

Môj recept, ako prežiť chladné dni a večery

Ahojte,
už pár dní nás trápi sneh a zima. Neviem ako vy, ale ja si chladné dni a večery musím aspoň trocha spríjemniť "teplými doplnkami domova" aby som ako tak prežila.

Nie je ich síce veľa, ale atmosféru mi urobia výbornú a hneď sa cítim lepšie. Keďže radiátor nemôžem nejako extra zapínať na plno, lebo mám potom suchý nos a tečie mi často krv, musím si pomôcť inak.



Prvú vec, ktorú urobím posledné dni vždy ako prídem domov je to, že si zapálim sviečku. Mojimi NAJ sviečkami sú na 100% sviečky od Yankee Candle. Na chladné dni mám obľúbenú Sugared Apple. Je to krásna vôňa čerstvého sladkého jabĺčka a nejako tak si predstavujem, že voňali jabĺčka, ktoré šla Maruška v 12-tich mesiačikoch natrhať v krutej zime.

Ja ju mám z yankeesviecky.sk ako aj ostatné čo vlastním. Je to najväčšie balenie a horí 110-150 hodín, ale stačia dve hodinky a vonia vám celý byt.



Druhá vec, ktorá mi pomáha prežiť zimu je plyšová ovečka do mikrovlnky. Ľudia moji kam sa hrabe termofor. Nie len že ovečka hreje aj 3 hodiny, je mäkučká, ale ešte aj nádherne vonia po levanduli.
Na výber je množstvo zvieratiek, dostať ich v Albi či Panha Rhei. Ja ju mám od Ježiška.



No a samozrejme nesmie chýbať horúci nápoj. Poslednú dobu milujem Hot Apple, ale najčastejšie si robím Granko s mliekom a na vrch šľahačka posypaná troškou škorice.

Budem rada, ak mi napíšete recept na vaše zahnanie chladných dní a aký nápoj si zvyknete robievať v tomto chladnom období vy =)

Pekný zbytok týždňa vám prajem

Ela 

6 komentárov:

  1. maruska isla na jahody a nie na jablka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maruška išla do hory tri krát a posledný krát išla na jablká ;-)

      Odstrániť
    2. to vazne? ja si uz nepamatam, myslela som, ze len raz na jahody :D

      Odstrániť
  2. Ovečku máme rovnakú, ja tú svoju už mám pár rokov a musím povedať, že je super aj pri menštruačných bolestiach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, nominovali sme vás na TAG http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2014/02/nas-prvy-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť