pondelok 19. augusta 2013

Výpredajové dvojičky od essence a catrice

Prajem krásny pondelok,

dnes vám chcem ukázať dva resp. štyri úlovky z DM. Občas sa chodím pozerať, či niesú nejaké limitky v zľave a až do teraz sa mi nedarilo. No natrafila som na perfektný výpredaj 1+1 a z toho jeden výrobok dvojice bol z limitky Čaroděj ze země OZ. Veľmi milo ma prekvapilo aj párovanie výrobkov.



Dva nádherné laky tuším len za 2,49, ktoré k sebe dokonale ladia. Lak od Catrice je taký jemný fialovo perlový a s praskajúcim lakom lososovej farby z limitky Oz vytvára nádherné spojenie. Oba spolu vydržia pekne dlho, myslím že bez úplneho poškodenia u mňa vydržali 4 dni čo je u mňa rekord nakoľko mám lámavé nechty.

Určite aj samotný lak od catrice keď niekde uvidíte odporúčam kúpiť je to nádherná farba (odt. 630)



Ďalším úlovkom sú prekrásne očné tiene od catrice a farbu meniaci resp. prispôsobovací balzam na pery s úchvatnou vôňou z limitky Oz. Celý set stál len 2,79 pričom tiene som videla v teta drogérií za vyššiu sumu.

 Kupovala som to hlavne kvôli balzamu lebo som bola zvedavá na ten meniaci efekt, no tiene mi robia spoločnosť skoro každý deň, aj za tú sumu sa tie tiene oplatí kúpiť, farby sú krásne výrazné aj bez podkladu pod očné tiene. Dajú sa pekne kombinovať a vydržia mi celý deň. Odporúčam.
Balzam na pery je tak isto úžasný, ak ho ešte niekde uvidíte odporúčam kúpiť, je ako rúž v balzame a má štupki lesku a tá vôňa opantá nejednú z vás =)


Natrafili ste na podobné výhodné sety aj vo vašej drogerke ? Či u vás nič podobné nebolo ? Stihli ste si uloviť niečo z limitky Oz ? Mne by teraz urobila radosť ešte tá lícenka =)

Prajem vám krásny týždeň =)

Ela

3 komentáre:

  1. Jeeej to je paráda, môžem sa spýtať kde si to kupovala ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díks škoda že cez leto tam nie som, ale inak mám obehané všetky v KE, tá na hlavnej je abnormálne veľká 2 poschodia kozmetiky !

      Odstrániť