nedeľa 18. augusta 2013

LadyBox červenec 2013

Prajeme krásnu prázdninovú nedeľu.

Dnes pre vás konečne prinášame recenziu na produkty ukryté v červencovej/ júlovej krabičke. Obsah nás náramne prekvapil. Môžeme hovoriť o užitočnom spojení senzaboxu a ladyboxu. Ich svadobná nádielka bola naozaj bohatá a kto nekúpil môže ľutovať alebo aspoň rýchlo objednať ďalší a to septembrový/ narodeninový boxík, ktorý sa tiež míňa ako na páse.

Už prvotný pohľad na ochrannú krabicu nás upútal a veľmi potešil. Nápaditá farba a logo po celom obsahu krabičky (prebrané po senza boxe vrámci spájania krabičiek)  plus konečne krabička s patentom na jednoduché otváranie. Proste aj z obalovej krabičky dokážeme týmto vyžmýkať svoje a už sme si do nej aj uložili nejaké drobnosti.



Na spodku prepravnej krabice boli priložené letáčiky.


 Samozrejme priložený sprievodný lístok nesmie chýbať a aj ten je v novom šate.



No a toto bol prvý pohľad do krabičky.


15ml vzorka masky na vlasy od Macadamia ma zaujala už rovno balením a potom po použití výborná vôňa a excelentne spĺňa svoj účel obnoviť poškodené suché vlasy za pomoci makadamového a argánového oleja a tiež obsahuje výťažky z morských rias. Naozaj rozmýšľam o plnom balení. Paráda a za plné balenie 250ml zaplatíte 249 Kč. (Ela)


Toto mini mydielko od libebit nám prevoňalo celý box. Ako je na oficiálnej stránke napísané popis v letáčikú nieje správny :  mydlo nieje 100% prírodné ale skoro 100 váži tiež o trocha viac cca 45-55g a stojí menej ako je uvedené tiež cca 50Kč za kus. Na výber je z mnoho tvarov a vôní no a my sme nafasovali modrý kvádrik s úžasnou vôňou citrusov.Mydielko som si zatiaľ šupla do skrine =) (Ela)


Sada na obočie. Prepáčte, ale tak ako ma to nadchlo tak ma to aj sklamalo. Keď som to rozbalila dala som dole lepiacu pásku ktorá to držala. Celé to bolo dolepené a keď som po prehliadke vnútra sady chcela krabičku zavrieť zistila som, že tá páska to celé držala....na nervy...ale tak na domáce použitie v pohode....riskovať ale že sa mi páska odlepí v kabelke a otvorí sa mi to a zničí ma neteší. Cena 6 dolárov.  (Ela)


Tak toto síce nenadchlo, aléééé ja sprcháče môžem, takže potešil aj tento od Palmolive. Aj keď vôňa mi celkom nesadla, mamku však zaručene potešila =). Cena 68,90 Kč za 250ml (Ela)

Rúž od Yves Rocher......PARÁDA....úplne krásne balenie, krásna farba, úžasná výdrž a hydratácia a tá vôňa....úplne najlepší výrobok pre mňa v krabičke (Ela)....naozaj som začala uvažovať aj o iných odtieňoch
cena 309 K4 za kus (3,7g) PS: mali sme odtieň Grand rouge 11 ROSE PÉTILLANT


Kukuričné chlebíčky....iba dva kusy :( ale výborné v podstate klasika =D za plné balenie 75g musíte dať 21,90 Kč (Ela)


Linka na oči od Loreal Paris vo formáte fixky......popravde keď som sa dozvedela, že tam má byť niečo od Loreal ani neviem prečo, ale spojila som si to s vlasmi a namotala som sa na niečo na vlasy.....o to väčšie prekvapenie nakoľko tento fix je super a oplatí sa zaňho určite dať 199Kč =) (Ela)


i+m Naturkosmetik Berlin a ich 100% prírodný šampón.......nie nie a nie.....my sa asi silikónov nevzdáme....tento šampón nič pre nás....naozaj nevydržíme ani jedno umytie týmto šampónom nie to čakať kým sa zmyjú všetky silikóny.....aj keby to bolo asi pre naše vlasy prospešné....inak cena za 250ml je 295Kč....a vôňa pripomína citrónové cukríky...(Ika)


Rituals sprchová pena.....druhý resp. spolu s rúžom najlepší produkt boxu....nádherná vôňa zeleného čaju s citrusmi vydrží na tele aj niekoľko hodín....stačí malé množstvo a telo sa zahalí do oblaku uvoľňujúcej vône....za 200ml dáte v obchode 209 Kč.....na výber z viacerých vôní  (Ika)


Tento boxík bol naj naj naj zo všetkých....dokopy 9 produktov nám postupne, ako sme ich vyťahovali z krabičky brali dych a naozaj nebol žiaden pri ktorom sme si povedali, že nám bude na nič....to sme zistili až neskôr len u šampónu =)

Ako ste na tom vy ? Našli ste v boxe super veci ? Hodil sa vám odtieň rúžu ? A objednávate si aj narodeninovú krabičku ? Dajte vedieť. Tak zasa o mesiac resp. o pár týždňov keď ten nový troška otestujeme =)

Ela a Ika

3 komentáre:

  1. Já bych si nejradši přála tu rtěnku :)
    ještě s tím žádné zkušenosti nemám :) tento měsíc jsem si objednala svůj první :) tak jsem zvědavá :))

    jinak jsem se přidala do pravidelného čtenáře, tak bych byla ráda kdyby ses ke mě také přidala:)

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Grand Rouge je název řady rtěnky, jaký máte odstín? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme chybička sa vloudila a odtieň mame 11 ROSE PÉTILLANT ďakujeme za upozornenie na chybnú vec :D doteraz nechápem jak som takú hlúposť mohla napísať
      Ela

      Odstrániť