utorok 20. augusta 2013

Nálepkové laky

Prajem krásny utorok,
dnes konečne vypadnem z domu po týždni marodenia. Síce len ku lekárke, ale aspoň niečo. Pripravila som si pre vás rýchlu vec, ako si rýchlo nalakovať nechty a podotýkam veľmi lacno.
Tieto nálepky pozná snáď každá z vás. Ja som si ich chcela tiež zaobstarať už veľmi dlho, ale na moje pomery sa mi to zdalo dosť drahé, keď za to pýtali 5e a malo to vydržať týždeň, čo pri mojej šikovnosti znamená asi tak 3-4 dni.
Objavila som ale nálepky v GATE a majú celkom pekné farby asi 6 druhov na výber. Vzala som si tieto zebrované a celé ma to stálo len 98 centov.



Postup je síce veľmi jednoduchý,:
  • vyberiete si veľkosť podľa svojho nechtu,
  • odlepíte nálepku,
  • jemne nalepíte na necht a od stredu k okrajom pritlačíte,
  • prečnievajúci kus odpilnikujte (ale odtrhnite),
no aplikácia  u mňa samozrejme nemohla prebehnúť ľahko, som akési nechtové motovidlo a tak som to hneď u prvého nechta pokazila, čo ale nevadilo nakoľko nálepiek nieje presne, ale o pár kusov na vyše. Po menšom boji sa na mojich rukách, určite s menšou námahou, ako by som to mala lakovať sama, vynímal krásny zebrovaný svieži vzor.


Vydržalo mi to popravde len asi 3 dni potom sa to začalo na koncoch zlúpavať. Mala som to asi pretrieť priesvitným lakom......hmmm......nabudúce....

Nadchli aj vás nálepkové laky? Používate konkrétnu značku či skúšate len takéto neznačkové ako ja ? Určite napíšte :)

Ela

3 komentáre:

  1. Ja som raz skúšala zo Sephory. A teda dopadlo to...uplna katastrofa. Asi nemám trpezlivosť na také veci alebo čo.. :D

    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Raz sme skúsili také tie gélové nálepky od Essence a nevydržali ani 24 hodín :D keďže sú gélové, tak sú hrubšie a z krajov sa hneď začali olupovať, bolo to navyše aj nepríjemné mať na nechtoch takú hrubú vrstvu. Večer som si ich nalepila, počas dňa sa mi 3 odlupili celkom a ďalšie 3 asi z polovice a v ďalší večer šli všetky dolu. Keďže sú to priesvitné gélové nálepky, tak to treba dať na farebný lak a zalakovať sa to nedá, lebo je to vlastne ako efekt gélových nechtov, ale tieto neodporúčam. Vlastne asi už aj vypadli z ponuky, lebo som ich nenašla na Essence stránke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem ktoré myslis......ja ich mam doma este nepouzite a teraz maju byt vo vypredaji lebo miznu z ponuky.....este ze hovoris lebo som si ich chcela kupit :D
      Ela

      Odstrániť