piatok 30. augusta 2013

TOP 5 - 34. týždeň

Ahojte,
dnes opäť prichádzam s tradičnou TOP 5. Mám pre vás vnej aj tip na jeden výrobok, ktorý sa určite oplatí kúpiť. Bez dlhých rečí klik na celý článok.

1.) Strawberry Plant....áno ďalší druh drinku do zbierky tento krát osviežujúci nealko coctail.....
 


2.) Eva s lakom od catrice.....dlho som tomu časopisu odolávala, nakoľko ja v tých slovenských časákoch neviem nájsť skoro nič, čo by ma zaujalo.......povedala som si ale, že si to kúpim nakoľko cena časáku s lakom sa rovná cene laku normálne v drogérke a na vyše sa nachádzajú v časopise vzorky na sprchové mlieka od nivea, ktoré som chcela vyskúšať........vybrala som si odtieň laku 820 Pimp My Shrimp čo je taká svieža oranžová....časopis stál za prd, ako som predpokladala



3.) Náhrdelník.......ja ktomu nemám čo viac dodať....úplne ma chytil za srdce a putoval proste k pokladni a už sa z neho pár dní vytešujem ako malá =)......inak je z RESERVED



4.) Posilka + Plaváreň.....zbožňujem si dať do tela aj takýmto spôsobom, človek sa potom cíti úplne sviežo aj keď je vonku zlé počasie....

5.) Pracovný pohovor.....na prvom ma odpinkajú za 7 minút na druhom som strávila 50 minút....nonsens...ale dobre dopadlo =)

Aký ste mali týždeň vy ? Budem rada ak sa podelíte o radosti, ale kľudne aj starosti.

Ela

1 komentár:

  1. s tou Evou to mám podobne, ale ja som si ju nekúpila ani s lakom :D
    a coctaily mám rada a pri jahodovom neni o čom :)
    inač tiež som bola na pohovore, trval hodinu zažila som aj dvojminútové :D

    OdpovedaťOdstrániť