štvrtok 29. augusta 2013

Dve t(r)ubky od Avonu

Prajem vám chladný štvrtok,

dnes vám predstavím dva produkty od AVONu, ktoré som mala síce doma už asi mesiac?, ale nejako nebol čas ich vyskúšať. Kupovala som to v akcii 5 výrobkov za 7,90e? myslím, že áno, inak by som si ich v katalógu asi ani nepovšimla. Ide o produkty na leto, ale akosi, ako som už spomínala, som na ne trocha pozabudla.




Prvá tubička krásnej modrej farby je maska na vlasy s marockým argánovým olejom. Má tuhšiu konzistenciu, neleje sa ako napr. šampón, čo mne osobne veľmi vyhovuje. Na vlasoch sa musí nechať 5 minút a následne zmyť. Už po prvom použití sú badateľné výsledky.

Vlasy som mala hebké a lesklé no a čomu som sa veľmi potešila bol fakt, že sa mi vlasy "škudlili" oveľa menej, ako pri iných balzamoch či maskách. Popri tom maska ešte veľmi príjemne vonia. Spolu s mamkou sme sa zhodli, že zvýrazní farbu vlasov.

Cena v katalógu sa pohybuje maximálne do 5,30e v aktuálnom je za 3,30e a za seba musím povedať, že sa ju určite oplatí vyskúšať.


Druhá tubička obsahuje gél na holenie. Popravde, ja už dlhšiu dobu nepoužívam žiadne peny ani gély na holenie nakoľko som používala žiletky Venus Breeze (tam už je zabudovaný akýsi gélik). Preto som šla do vyskúšania tohto výrobku s menšou apatiou. O to väčšie bolo moje nadšenie z výrobku po jeho použití.

Nanáša sa veľmi jednoducho, je len mierne tuhý preto sa veľmi pekne nanáša. Na nohe sa mierne napení a holenie prebieha veľmi rýchlo a jemne. Po oholení sú nohy jemné a hydratované.

Aj keď je to pri holení práca na vyše nanášať tento gél, určite sa to oplatí.Cena je maximálne 5,60e a momentálne je za 3,60e.


Máte aj vy podobné skúsenosti s týmito výrobkami? Zaujali vás? Nakupujete z AVONu ? :)

Pekný deň,

Ela

1 komentár:

  1. po tom gele na holenie som už pozerala celkom ma aj lakal ale zatial som si ho nekupila:)

    OdpovedaťOdstrániť