streda 4. septembra 2013

WISHLIST: September 2013

Ahoj ahoj,
september sa nám už začal, tak mám pre vás môj wishlist na tento mesiac.
Po úspešnej augustovej skúške som si dopriala trochu oddychu, ale je na čase ísť ďalej.

Takže opäť kategórie:
1. Niečo, čo viem, že sa mi určite nesplní, ale jednoducho po tom veľmi túžim.
2. Niečo, čo som objavila a bude sa mi určite hodiť.
3. Niečo, čo si naozaj plánujem kúpiť.
4. Niečo z módnych doplnkov.
5. Niečo z oblečenia.
6. Niečo, čo si chcem už dlho prečítať alebo plánujem prečítať budúci mesiac.
7. Niečo z kozmetiky.
8. Niečo z osobného života.
A čo sa za týmito číslami skrýva? Poďme sa spolu pozrieť. :-)
1. Takže pod jednotkou sa tentokrát skrýva tento krásny kožený baťoh značky Guess, nakoľko s obsahom mojej peňaženky by som si mohla kúpiť tak šnúrky a jedno vrecko, budem sa musieť poobzerať po nejakom lacnejšom a menej značkovom.
2. Tento krásny retro gramofón, ktorý má zabudované rádio a prehráva aj hudbu z SD karty, mi snáď bude zdobiť obývačku.. no nie je nádherný? :-)
3. Stojan na muffiny už jednoducho musím mať, aby sa dali krásne servírovať, nestačí, že sú chutné. :-P
4. Z módnych doplnkov vyberám tieto krásne hodinky Marc Jacobs.. povedzte na nich krivého slova..
5. Niečo na seba? Určite tieto skvelé, prenádherné topánky.. preč s predsudkami!
6. Z knižného prostredia vyberám známu trilógiu Fifty Shades of Grey.
7. Z kozmetického sveta je to na tento mesiac lak značky Astor, táto rada Deluxe je moja obľúbená, lak vydrží naozaj dlhšie na nechtoch než ostatné a tá farba ma proste dostala.
8. No a z osobného života.. tu som dlho premýšľala a moje mini problémy, ktoré teraz mám, sú naozaj mini, som proste šťastná a šťastnou chcem aj čo najdlhšie ostať. :-)

Pevne verím, že aj vám sa splní ten váš osobný wishlist,
užívajte si posledné slnečné dni naplno! :-)
Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára