utorok 6. augusta 2013

TOP 5 - 30. týždeň

Ahojte kočky =)

Dovolenky nepustia a tak trocha meškám s TOP 5kou. Dnes si dáme tu predminulo týždňovú a zajtra tú minulo týždňovú =D.
Dúfam, že si užívate slnka aspoň tak ako ja, že máte už nejakú tu dovolenku za sebou (nie ako ja :( ) alebo aspoň ak ste na tom pracovne, tak vás v práci nikto nevytáča =)



1.) Barbie výstava....veľmi pekná a bohatá výstava Barbie....síce som ju prebehla len zbežne no v sekcii "star" som si našla hneď niekoľko obľúbencov =)



2.) Posilovňa....síce opäť svalovka ako sa patrí, ale výborne...oveľa lepšie ako cvičiť doma



3.) Nedotknuteľní.....asi najlepší film za posledné roky.....toľko som sa nenasmiala ani nepamätám.....odporúčam zohnať originál verziu s titulkami naozaj sa oplatí...(to vám hovorím ako odporca titulkov nakoľko ich nestíham čítať)....info o filme tu


4.) Pivo Duff......ako totálny maniak do Simpsonovcov som nemohla odolať a hneď som si kúpila aj vo fľaške aj v plechovke =)


5.) Cievne.....nakoniec to najlepšie sa hovorí, no v tomto prípade to neplatí. Moja super noha čo mi opúcha a nalieva sa je výsledkom jednej po...nej žily, cievy či čoho, ktorá dobre nepracuje a bude sa musieť zrejme vyoperovať. Ja tlieskam môjmu telu, že si vybral práve žilu, ktorej operačný zákrok stojí 580e

Dúfam, že ste prežili krásny predminulý týždeň a prajem vám krásne zážitky po zbytok tohoto týždňa =)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára