streda 7. augusta 2013

TOP 5 - 31. týždeň

Prajem krásny večer.

Dnes tu mám pokračovanie TOP 5, nakoľko som to kvôli dovolenke troška zameškala. Takže minulý týždeň vám zhrniem dneska =)


1.) Zelená míľa........áno hanbím sa, že som to videla až teraz......po toľkých rokoch......ale som rada, že som si ho vôbec pozrela a neodradila ma ani dĺžka filmu.....kto nepozrel šup šup vrelo odporúčam =)

2.) Posilka....zasa ju sem musím dať.....vypichnem aspoň šikmú lavičku...svalovka ptom taká, že som si ani kýchnuť nevedela ako ma to bolelo =D

3.) Alpa-lesana.....najlepšia vec na svalovku a úžasna vec na schladenie v tomto vedre....stačí potrieť pár častí tela a chladí to parádne

4.) Drinky.....áááá čo ja by som bez nich robila =)....tento krát nealko


5.) Chlór.....neznášam ho.....svrbí ma po ňom celé telo.....na plavárni u nás to asi trocha preháňajú....

A čo vy? Máte nejaké pekné zážitky ? =)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára