štvrtok 1. augusta 2013

WISHLIST: August 2013

Pekný deň prajem,
keďže tu máme opäť raz ďalší mesiac, mám tu pre vás ďalší Wishlist, podľa zoznamu kategórií.

1. Niečo, čo viem, že sa mi určite nesplní, ale jednoducho po tom veľmi túžim.
2. Niečo, čo som objavila a bude sa mi určite hodiť.
3. Niečo, čo si naozaj plánujem kúpiť.
4. Niečo z módnych doplnkov.
5. Niečo z oblečenia.
6. Niečo, čo si chcem už dlho prečítať alebo plánujem prečítať budúci mesiac.
7. Niečo z kozmetiky.
8. Niečo z osobného života.

Tak sa poďme na to spolu pozrieť. :-)


Tentomesačný Wishlist som pojala tak trochu v praktickom zmysle.



1.No kto by nechcel taký stánok s popcornom? Určite by bol neoddeliteľnou súčasťou filmových večerov.
2. Mletý kardamón. Skvelý na prípravu ľadového čaju alebo citronády takto v lete. :-)
3. Konečne nejaké schopné koreničky. Možno si klopkáte po čele ale ja ich naozaj potrebujem :-D Odkedy som sa začala učiť variť, všetky korenia sa mi váľajú po skrinkách a robia akurát tak bordel. :-/
4. Bellin snubný prsteň.. ja viem, Twilight.., ale mne sa to neskutočne páči samo o sebe, nie kvôli filmu :-)
5. Konečne by som si rada zadovážila pekný letný klobúk, nakoľko mám nejakú malú hlavu a všetky klobúky mi obvykle spadnú až k očiam. A pre mňa to nie je módny doplnok ale naozaj oblečenie, ktorým si môžem v lete chrániť hlavu!
6. The Dirt: Confessions of the World's Most Notorious Rock Band, myslím, že viac k tomu niet čo dodať, skvelá kniha o spovedi kapely Mötley Crüe, tak detailná, až to bolí.
7. Keďže teraz v lete sa veľmi nelíčim, väčšinou si dám len makeup na zjednotenie pleti, špirálu a občas očnú linku, zameriavam sa hlavne na svoju pokožku, ktorú treba ako v zime tak aj v lete hydratovať a takisto vlasy. V posledných dňoch som si obľúbila zázrak od Biosilk - Silk Therapy, takže si plánujem kúpiť ďalšie balenie, viac mi ku šťastiu netreba. :-)
8. Dúfam, že sa mi podarí spraviť skúšku, z ktorej tretí termín budem mať teraz v auguste. Držte palce :-(

Užívajme si prázdniny, už sme v polke, tak nech máme potom veľa skvelých zážitkov,
ale pozor na horúčavy, ;-)
Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára