streda 28. augusta 2013

Podkladové bázy

Prajem krásny deň,
V návale učenia na augustovú skúšku sa nestíham venovať ničomu.
Ale predsa len mám pre vás krátky článok o tom, aké podkladové bázy som zatiaľ používala a ktoré mi najviac vyhovovali. Tak sa na to poďme spolu pozrieť.


Moje prvé podkladové bázy, s ktorými som začínala boli od Avonu. Na to, že je to katalógová kozmetika mi naozaj sedeli a sedia aj doteraz. Rozjasňujúcu báza magix som mala v dvoch verziách. Jedna z nich má ochranný faktor 15, tá druhá, hutnejšia je 20ka. Pleť krásne zjemnia, zatrú nedokonalosti a make-up na nich naozaj dosť dobre a dlho drží. Takže určite odporúčam, aj keď cena nie je najlepšia, 30 ml stojí tuším okolo 8 eur, avšak ak sú v zľave, určite po nich siahnite.
Ďalej som s podkladovou bázou pokračovala ku značke Rimmel, keď som si ju kúpila v duo balení spolu s make-upom, ktoré stálo tuším 10 eur. Nakoľko make-up stojí asi 7, podkladovú bázu som mala tým pádom za cca 3 eurá, avšak normálne ju kúpite asi za 6 eur. Teraz mám už druhé balenie a môžem povedať, že táto mi zo všetkých vyhovuje najviac. Je naozaj veľmi jemná, make-up na nej skvelo drží a zjednotí povrch pokožky tváre. Naozaj som ňou nadšená, nenašla som ešte lepšiu a ani už nemám chuť hľadať, pretože táto mi fakt dokonale vyhovuje.
Ako podkladovú bázu som ďalej používala krém, ktorého minibalenie bolo v jednom LadyBoxe – Sans Souis . Bola k nemu info, že sa môže používať ako podkladová báza. Mne to skôr prišlo ako dať si pod make-up jemný krém, ktorý zhydratuje pokožku, aj trvácnosť bola celkom fajn, ale neviem, niečo mi tam chýbalo. Asi to, že krém vám tak nezjednotí povrch tváre a tým pádom sa make-up dostáva tam, kde nemá. Takže na to, aký je drahý, by som ho ako podkladovú bázu teda nepoužívala.
 Nakoniec som používala ešte jednu. Teda použila som ju asi dvakrát a musím sa odhodlať dať jej aj tretiu a poslednú šancu, nakoľko mi prišla hrozná.. Je značky Oriflame a je to podkladová báza veryme – prep me perfect. Neviem povedať nič o tom, ako dlho na nej drží make-up, pretože som si to musela dať z tváre hneď dole. Na tvári som mala takú nerovnú pokožku ako slovenské cesty. No bola to katastrofa, aj keď neviem povedať, či to nebolo mnou, pretože som mala v tom čase trochu problematickú pleť, ale mala som z tej bázy naozaj strašný pocit. Ale tretiu šancu jej ešte dám, aj keď by som vám nikdy neodporúčala jej kúpu. 

A ktorá je vaša obľúbená podkladová báza?
Prajem pekný zvyšok dňa ;-)

Ika

1 komentár:

  1. moja naj je taktiež od rimmelu a dobru skusenost mam aj s bazou od catrice :)

    OdpovedaťOdstrániť