nedeľa 18. augusta 2013

TOP 5 - 32. týždeň

Prajem vám krásnu nedeľu,

nakoľko som trocha chorá....no trocha viac...nemala som nejak silu napísať TOP 5 skôr. Dúfam, že vám to vynahradím fotkami =)



1.) kúpalisko Vrbov......dovolenka ako sa patrí...popríchode domov som ostala chorá =D nevadíí dobre bolo =)....voda bola liečivá mala vysoký obsah železa a síry....vytvárala v bazénoch krásne nánosy a tobogán o ktorom som počula, že je nebezpečný som musela vyskúšať tiež.....síce sa používajú pod zadok akési karimatky aj tak ma to pekne otrepalo a oškrelo lakte a nabila som si chodidlá....určite teda neodporúčam ! ak by ste tam náhodou šli



2.) Tatry.....krásny výhľad na Tatry....aj keď trocha mraky ale paráda =)


3.) Spišký hrad....aj keď len výhľad, ale tento hrad milujem a potešilo ma aj to...foto je robená z "Prezidentskej prehliady" =)


4.) Noc s Miguelom..paráááda....ak prídete do Košíc určite sa zastavte v Piano Café na pizzu a drink....milujem to tam....v ten večer som si dala drink Chi-Chi....priateľ ako stále Mojito


5.) Kalčeton....stolný futbal.....foto k tomu síce nemám, ale zahrali sme si parádne na dovolenke po sto rokoch naozaj skvelé odreagovanie

Aký ste mali týždeň vy ? :)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára