pondelok 10. júna 2013

TOP 5 - 23. týždeň

Prajem Vám krásny pondelok.

Konečne sa u nás vyčasilo a slniečko vyliezlo. Zdravím týmto Prahu a Bratislavu a iné mestečká, kde voda narobila šarapatu, aby sa držali.

Minulý týždeň som mala celkovo oddychový. Nič zvláštne sa nedialo a naozaj som si užívala voľna. Minulotýždňová TOP 5 sa preto bude niesť v duchu kľudnom a príjemnom a ja Vás pozývam si pozrieť pár udalostí z môjho života, ktoré ma minulý týždeň postretli.



1.) Dokonalý filmový zážitok...... The Call (Tiesňová linka)....niet čo dodať poriadny thriller ako má byť.... Halle Berry podľa mňa úplne úžasná....oproti Catwoman, kde sa mi veľmi nepozdávala.....naozaj výborný filmový zážitok

Zdroj

2.) Sladké prekvapko od sestry =)


3.) Balónová fiesta.....obrovské balóny.....keď letia letia tak vysoko, že nevidím ani čo je na nich napísané....ale tak je to vždy také malé potešenie srdiečka =)....tento rok letel aj jeden šaško =)





4.) Výborná zmrzlinová káva 




5.) Najtrápnejší zombie horor aký som kedy videla ......Dead Set....áno všetko pekne urobené, ale scény strihané strašne rýchlo človek ani nevidí poriadne čo sa deje a už je po akcii....spád to ma  taký, že sa nestačím diviť a už je koniec....a ešte k tomu dosť predvídateľný....treba azda dodať, že je to pôvodne TV seriál

Zdroj
Aký ste mali týždeň vy ?  Na čo naposledy ste boli v kine ?

Ela

3 komentáre:

  1. na rýchlo a zbesilo 6 som bola naposledny, dnes sa chystám na vo štvorici po opici 3 a aj tu tiesňovú linku by som chcela vidieť.... balóny sú krásne, ja by som chcela aby ma v takom balóne môj drahý požiadal o ruku :D neviem prečo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak my sme boli minulý týždeň na Hangover a chystám sa ešte aj na Fast and furious....ako poslušná priatelka sa musím prispôsobiť :) rada chodím na horory,ale väčšinou mám zavreté oči,čo sa bojím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tú tiesňovú linku chcem určite vidieť, inak od kina chodím väčšinou s frajerom na 3D rozprávky :) lebo on nemá rád filmy s titulkami a pri tých rozprávkach to nehrozí.
    a balónovú fiestu by som si pozrela, mňa vedia takéto veci potešiť :) :)

    OdpovedaťOdstrániť