utorok 6. januára 2015

Kolekcia LIKE A DOLL od PUPA Milano

Ahojte kočky,

dnes to bude troška make-upový článok.
Pred Vianocami som zistila, že ak máte v Pupe kartičku, tak 3dni pred a 3dni po vašich narodeninách, je pre vás v Pupe nachystaná super akcia. Na ktorékoľvek 2 nezľavnené výrobky máte 50% zľavu. No povedala som si, že by som rada vyskúšala nejaký ich make-up a ruka v ruke ide aj púder. Tak som si vzala oba z rady LIKE A DOLL. Make-up ma zaujal dávkovačom a aj sľubovaným nahým vzhľadom a zakrytím nedokonalostí pomocou ultra ľahkej textúry bez zaťažovania. 


Musím povedať, že doteraz som používala skôr odtiene 1-2 najsvetlejšie, tu som si ale nevedela vybrať, tak som požiadala predavačku o radu, tá mi poradila make-up v odtieni 030 NATURAL BEIGE a púder v odtieni 002 SUBLIME NUDE.

Neviem či to bolo šťastné riešenie ju počúvnuť, stále sa mi zdá, že je ten odtieň make-upu je na mňa tmavý. Riedim si ho preto s iným svetlým a tak som celkom spokojná.
Make-up sám o sebe je fajn, nanášanie štetcom je skoro nemožné, vždy musím dokončiť prstami inak ostávajú šmuhy. Po nanesení je moja pleť ale krásne zjednotená a naozaj zakryje nedostatky. Pred nanesením je moja tvár tzv. priesvitná, vidno všetko červené každú žilku. Potom je to krásne jemná hladká pleť v jednom tóne, len väčšie nedostatky musia byť prekryté korektorom. Make-up s týmto dávkovačom by som si už asi nekúpila, je to veľmi nepraktické. Zakaždým treba tento make-up pretriasť, inak ide nejaká vodová textúra. Inak flakón je sám o sebe pekný a pôsobí luxusne. 
Bežná cena za30ml je 12,90e





Zlatý klinec je púder. Ak by som mala dokonalú pleť, bez veľkých nedostatkov, isto by stačilo použiť len ten. Nanášam ho priloženou labutienkou, aby som docielila hrubšiu vrstvu. Aj tak ale pôsobí jemne a nenásilne. Nerobí to omietkovú vrstvu. 
Púder je vo veľmi peknom decentnom balení spolu so zrkadielkom a hubkou na nanášanie. 
Má ochranný faktor SPF 15 tak ako aj make-up a balenie 10g vychádza na 9,90e



Máte skúsenosti s Pupa výrobkami ? Budem rada, ak mi dáte tip na niektorý výrobok =)

Prajem krásny zvyšok týždňa

Ela 

PS: Budeme radi ak nás budete sledovať na INSTAGRAMe a Facebook-u

2 komentáre:

  1. laky color lasting a color lasting gel sú neprekonateľné, toľko farieb a keď je akcia aj skvelá cena. nedám na ne dopustiť. A tekutá linka na oči VAMP! PROFESSIONAL LINER, vydrží celý deň a je naozaj krásna. ceruzky MULTIPLAY, všetko 3v1. Mohla by som menovať ešte veľa.. ale toto sú moji asi NAJ favoriti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Make up je krásný designově :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť