streda 12. júna 2013

Fašírkový paradox

Prajem vám krásnu stredu,
máme tu polku týždňa a ja prichádzam s krátkym článočkom na pobavenie.

U nás je zvykom, že ak ideme ku babke a dedkovi na obed, tak babka vždy dopredu zisťuje čo nám má navariť, na čo máme chuť. Minule, keď sme spolu volali sa ma to opýtala samozrejme znova a ja v tej rýchlosti som jej povedala, že špagety . A babka, že héééj špagety.....to si rob doma =D......tak zo mňa vybehlo na druhý pokus jedlo, ktoré som už snáď aj 5 rokov nemala. Fašírky. Babka súhlasila a ja som v pokoji zložila telefón, že budem mať výborné fašírky.


Na ďalší deň som sa s plným bruchom fašírok vracala domov od babky a dedka a niesla si výslužku v podobe zemiakového prívarku a pár zvyšných fašírok. Sestra sa potešila a samozrejme polku skonfiškovala.

Ubehol týždeň.

Zrazu správa na FB od sestry či som ja chcela tie fašírky od babky. Hovorím, áno ja som ju o ne poprosila. Na to mi poslala webový odkaz na priznaj.sk (anonymné priznania vysokoškolákov) . Nechápala som. No po jeho prečítaní ma skoro trafilo =D

ORGINÁL

Sedím práve v knižnici na štvrtom, za mnou sedia tri najkrajšie holky ktoré som dnes videl, a vedľa mňa zase sedia dve očividne najnamyslenejšie stvorenia, ktoré práve vyšli zo Star Warsu (jedna práve prosí svoju BABKU aby jej urobila fašírku!!!:D) no vyzerá to tu jak JING a JANG
Univerzita: TUKE

Rýchlo som si v hlave premietala sled udalostí predošlého týždňa a vydýchla som si až keď mi došlo, že ja do knižnice nechodím a že som babke volala z pevnej linky =D. Ale za to pot ma oblial poriadny. Lebo povedzme si úprimne....bol by to trapas =D

Stalo sa vám niečo podobne nepravdepodobné až bizarné? A čo hovoríte na fašírky, chutia ?

Prajem pekný zvyšok bláznivej stredy

Ela 

3 komentáre:

  1. :D:D:D som čakalla na rozuzlenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. náhodička :) mne sa raz stala taká náhoda ale nie je moc vtipná :D išla som vonku s kamarátkou (bolo to už dáávno) a na ulici som našla 20SK. Šťastná prešťastná som išla asi na kofolu alebo kde ich minúť, prišla som domov a sestra sa doma sťažovala že stratila 20 korún, že asi jej vypadli niekde na ceste :D no čo, aspoň to ostalo v rodine :)

    OdpovedaťOdstrániť