nedeľa 9. júna 2013

Katalóg NIVEA 2013 + vzorky

Ahojte :-)

Pred pár dňami som si dala poslať domov Aktuálny katalóg NIVEA na rok 2013. Mám jednoducho radšej klasické katalógy ako keď v nich mám listovať na internete, je to pre mňa skrátka praktickejšie. Prišiel veľmi rýchlo, naozaj do pár dní, čo som ani nečakala. Boli k nemu pribalené aj vzorky a tak som vyskúšala tohtoročné novinky a prinášam vám svoje aj sestrine dojmy.


Začnem katalógom. Je rozdelený na dve časti, z prednej strany je katalóg venovaný ženám a výrobkom pre ne a od konca je časť pre mužov. V časti pre ženy sú aj výrobky pre deti a produkty na opaľovanie. Čo ma prekvapilo bolo, že pri každom výrobku je uvedená doporučená spotrebiteľská cena. Nemám totiž rada, keď ma niečo zaujme, chcem si to kúpiť a musím liezť na internet, aby som zistila cenu. Takže za to veľké plus.

A teraz ku vzorkám. 
Týkali sa troch kategórií. Ako prvé som pri listovaní katalógom narazila na vzorku BB-krémov. Svetlejší a tmavší odtieň. Už som o nich čítala na pár blogoch a tak ma zaujímalo, či sú chýry pravdivé. Keďže mám svetlejšiu pleť, siahla som automaticky po svetlejšom odtieni s tým, že sestre nechám tmavší, keďže má predsa len pleť tmavšiu. Avšak.. svetlý odtieň bol aj tak tmavý. Napriek príjemnej krémovej konzistencii s parfumáciou niveovského krému bol proste tmavý, tvár som mala až do takej tmavšej ružovej. Každopádne, nebola som oranžová, takže aspoň trochu zmena, aj keď výsledok rovnaký. Navyše pri nanášaní bol problém krém rozmazať po tvári. Na začiatok sklamanie, hneď som ho musela odlíčiť.
Nebudem sa ďalej vyjadrovať k tomu, čo sľubuje, mal celkom dobré krytie a nebol pre mňa ani ťažký, mala som z neho celkom príjemný pocit, ale výzor ružového hrozna ma jednoducho odradil.
Keď tento BB-krém skúšala Ela, dokonca aj jej bol tmavý.. chcela by som vedieť pre koho je určený tmavší odtieň. 

ELA: Dopĺňam moje pocity z týchto BB krémov. BB pre svetlejší tón pleti je presne taký ako ho popísala Ika. Tmavý a do ružovo-červena. Naozaj otrasný odtieň. Mala som tú možnosť teda slávnostne otvoriť aj BB pre tmavší tón pleti a čuduj sa svete v odtieni nebol až taký veľký rozdiel. Bol mierne do viac hneda a nepôsobil, že by bol do červena to nie. Tak som sa rozhodla, že ho skúsim aj na pleti. OTRAS. Nanášanie bol jeden veľký boj a výsledok bol totálne o ničom. V prvej vrstve nezakry skoro nič, v druhej to bolo o niečo lepšie. Ale odtieň totálne na nič. Pôsobila som ako zle nastriekaná samo-opaľovacím krémom a pocit ulepenia tváre ma ešte viac uistil, že tento výrobok by som nekúpila ani za 1E. PS: mne tento BB krém nevoňal
SVETLÝ

TMAVÝ

Ďalej mi po pár stranách vypadli vzorky 2 produktov na extra suchú pokožku. 
Ja suchú pokožku nemám, možno menej hydratovanú a tak moje hodnotenie asi nebude veľmi objektívne. Avšak na nohách som mala trochu pocit suchej pokožky, tak som na nich skúsila prvú vzorku a to bola vzorka Regeneračného telového mlieka Repair & Care. Vôňa je skôr taká neutrálna, menej výrazná avšak toto mlieko má naozaj výraznú hydratáciu. Pokožku som mala po aplikácii jemnejšiu, hladšiu a hlavne nebola mastná. Takže za mňa určite palec hore. 250ml stojí 4,60€.
ELA: Tak ja sa pripájam s mojím dojmom a ten je trochu iný. Vôňa mi vôbec nevoňala azda mi až liezla na nervy. Skúšala som mlieko na mojich večne suchých lakťoch  a čo malo splnilo. Pokožka bola naozaj jemnejšia a aj dosť rýchlo sa vstrebalo a však stále som cítila klzkosť krému na pokožke. Konzistencia je typická mliečkovská taká liata. Suma sumárum, ale mliečko predviedlo čo malo a myslím, že určite by si našlo u mňa niekde miestečko aj keď má svoje nedostatky.


Druhým podobný produktom z rady Repair & Care je Regeneračný balzam na ruky. Tento krém má výraznejšiu a príjemnejšiu vôňu a opäť vysoký stupeň hydratácie, ale na rukách som mala po natretí pocit mastných rúk. Vôbec mi to nebolo príjemné, ale keď som prešla rukami po papieri, neostali na ňom žiadne mastné fľaky, takže ruky mastné neboli, len ten pocit.. čo ja viem, musíte to proste skúsiť. Tento balzam ma však nezaujal tak ako telové mlieko. Cena za 50ml sa pohybuje okolo 3€.
Ele voňal takisto viac balzam na ruky avšak účinkom bolo lepšie práve telové mlieko.
ELA: Pocity z tohto balzamu sú podobné ako u mlieka na rozdiel od toho, že balzam mi voňal oveľa viac ako mlieko. Balzam mal normálnu hustú konzistenciu, rozotieral sa výborne. Tiež som mala pocit, že mám na lakťoch ešte centimetrovú vrstvu balzamu, ale zasa na druhú stranu na lakťoch mi to je pomerne jedno.
BALZAM


Poslednými dvoma produktami boli šampón a kondicionér na vlasy pre zväčšenie objemu.
Tie som skúšala len ja, nakoľko v balení bolo tak akurát objemu na jedno umytie a jedno použitie kondicionéra, keďže mám dosť dlhé vlasy. 
Šampón bol bez nejakej výraznej vône a vlasy boli po umytí, teda ešte pred nanesením kondicionéru príjemné na dotyk. Po nanesení kondicionéru, ktorý má jemnú, nenútenú vôňu som mala vlasy jemné a hladké na dotyk, takisto sa krásne rozčesávali. A čo objem? Myslím, že objem sa určite zväčšil, aj keď nijako výrazne. Po vyfénovaní by bol určite ešte väčší, ale bol večer a tak som si nechcela zbytočne zaťažovať vlasy. Za mňa ale určite spokojnosť. Vlasy som si umývala pred dvoma dňami a ešte mi nezmastneli, čo sa mi stáva len naozaj po pár šampónoch. Takže som tak nejako mierne nadšená a určite si zabehnem kúpiť plné balenie oboch výrobkov do drogérie. Cena kondicionéru je za 200ml 2,79€ a šampón v balení 250ml kúpite za 2,79€, v balení 400ml za 3,85€.

Tu si môžte pozrieť celý katalóg alebo si ho nechať zaslať poštou tak ako ja a vyskúšať vzorky.
Katalóg je samozrejme plný výrobkov, z ktorých určite pár vyskúšam. Značku Nivea mám obľúbenú už od detstva a rada sa k nej vraciam. A čo vy? :-)

Ela a Ika

1 komentár:

  1. mne prišiel modrobiely svet od Nivea a tiež zo vzorkami aj BB kremon, šampon, sprchovy a telove mlieko, celkom ma potešilo .. Romy

    OdpovedaťOdstrániť