sobota 15. júna 2013

Novinky z Oriflame

Prajem kŕasny sobotný večer,

dnes vám chcem ukázať 2 zaujímavé produkty z Oriflame. Ide o výrobky bežne dostupné, no majú aj niečo navyše =) Prišli len pred nedávnom, no oplatí sa minimálne o nich prečítať.


Prvý produkt je klasický krém na celé telo aj tvár. Čo ma prijmelo k jeho kúpe bola nádherná vôňa vodného melóna. Milujem tú vôňu a nedokázala som odolať.
Krém má obsah 150ml a cena bola 4,5e. Mala byť k tomu aj maska na tvár 50ml zdarma.....ale neprišla, čo mi je veľmi ľúto. Snáď ešte dorazí.
Čo sa mi veľmi páči je konzistencia krému, je síce trošku vodnatejšia, no nanáša s príjemne a vyhovuje mi no a celkom rýchlo sa vpíja. Výdrž je relatívne dobrá, nanášam si to pred spaním a nemôžem povedať, že by som mala ráno ruky suché. Pre milovníčky telových krémov vrelo odporúčam. No a to balenie som si zamilovala na prvý pohľad


Ďalšou novinkou z Oriflame v mojej zbierke je antibakteriálne mydlo s vôňou a extraktom z mandaríniek a zeleného čaju. Použitie je veľmi jednoduché : malé množstvo gélu rozotrené v dlani a to vám zabezpečí odstránenie cca 99% baktérii. Žiadnu vodu nepotrebujete a navyše sa po nanesení ruky nelepia, ako som to zažila u iných týchto gélo-mydiel. Príjemná citrusová vôňa vás len utvrdí, že je to príjemný výrobok za rozumné cenu...2,5e za 50ml. Úplne ideálne do kabelky a na dlhé cesty autom či do obchoďáku.


Máte skúsenosti s antibakteriálnymi gélikmi na cestu ? Či preferujete klasické mydlá potrebujúce vodu ? A čo krémy? Máte radi skôr neparfumované či voňavučké ?

Prajem vám zajtra krásnu a ničím nerušenú nedeľu,

Ela

1 komentár: