pondelok 17. júna 2013

WISHLIST: July 2013

Prajem krásny slnečný deň,

dnes tu mám pre vás novú rubriku. Respektíve, novú ako novú. Wishlist samozrejme každý z vás pozná, rozhodla som sa ale, že ho budem robiť pravidelne každý mesiac a v ôsmich kategóriách.
Na každom z nich bude teda 8 vecí na nasledujúci mesiac, ktoré by som si priala.

1. Niečo, čo viem, že sa mi určite nesplní, ale jednoducho po tom veľmi túžim.
2. Niečo, čo som objavila a bude sa mi určite hodiť.
3. Niečo, čo si naozaj plánujem kúpiť.
4. Niečo z módnych doplnkov.
5. Niečo z oblečenia.
6. Niečo, čo si chcem už dlho prečítať alebo plánujem prečítať budúci mesiac.
7. Niečo z kozmetiky.
8. Niečo z osobného života.

Tak šup do článku, ak chcete vedieť, čo ma čaká budúci mesiac ;-)

 Tak len v skratke:
1. Tento prenádherný klavír od značky Petrof, ktorá je jedna z najlepších. Je strašne drahý, ale raz možno ak budem veľká a dobre sa vydám, budem ho mať v obývačke! :-D
2. Tak na túto elektronickú rybičku som natrafila včera. Pre mňa je to naozaj ideálne, nakoľko ani jedna rastlina (ani kaktus) u mňa neprežila viac ako mesiac a to nie že by som sa o nich nestarala.. oni podľa mňa radšej sami spáchajú samovraždu, len aby sa ma zbavili!
3. Výhercom sa stáva.. iPod Nano 6G.. Konečne už vymením svoj starý mp3 prehrávač za niečo funkčné.
4. V poslednej dobe sa mi veľmi zapáčila táto kombinácia čiernej a zlatej, či už v oblečení alebo doplnkoch a určite si niečo podobné zaobstarám. :-)
5. Krásne, jednoduché šaty s dobrými doplnkami vedia vyčariť naozaj skvelý outfit.
6. Biela veľryba, teš sa!
7. Z kozmetiky je to každému známa gélová linka od L´Oréal Paris, na ktorú si už dlho brúsim... oči :-D
8. No áno, priala by som si nového najlepšieho kamaráta, pretože ten starý mi už došiel. ;-)

Ak som sa trafila niekomu do vkusu, určite mi dajte vedieť, už sa teším na júl, ktorý mi snáď prinesie zopár vecí z môjho wishlistu a vysnené prázdniny.
Majte sa krásne a užívajte si deň.
Ika :-)

2 komentáre:

  1. Hej, tu rybicku chcem aj ja, mam presne rovnaky problem Ako zvieratka doma mi prezili, ale u manzela nam nevydrzi ani kvetina a tak sa bojim zaobstarat si zvieratko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rybičku mám doma a je to nezmar :)

    pozývam vás ku mne na GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/06/giveaway-alebo-velka-letna-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť