piatok 7. júna 2013

Dni mesta Košice


  Približne pred mesiacom sa u nás v Košiciach konali ako každý rok Dni mesta Košice. Zbožňujem tieto slávnosti a akurát som našla fotky, ktoré som cvakla, keď som jeden deň prechádzala cez mesto po Hlavnej ulici. V priebehu desiatich dní sa konajú v meste rôzne akcie, v centre mesta sú trhy a ja mám pocit, že sa atmosférou v týchto dňoch približujeme každodennému životu v Stars Hollow. Tak by som vám túto atmosféru chcela aspoň trochu priblížiť v pár fotkách.
 

 


V týchto dňoch našim mestom premáva aj táto stará električka a pripomína obdobie spred pár rokov, kedy sme ešte nemali všetko moderné, kedy neboli všade obchodné centrá a budovy nemali nablýskané okná a automatické dvere..






A pár fotiek z trhov, ktoré sú každoročnou súčasťou nielen Vianoc, Veľkej noci, ale aj práve týchto osláv nášho mesta :-) Zbožňujem ich, stále si nájdem v nejakom stánku niečo, čo musím silou mocou mať. Z tohtoročných trhov máme lyžičky, myslím, že Ela vám už svoju ukazovala niekde v TOPke, ja mám so žirafkou (klasika :-D) a som z nej nadšená, bez nej mi už ani nechutí jesť :-D a ešte som si kúpila zásteru ručnej výroby, pretože som žiadnu nemala a stále som pri pečení zaprasená.



Cez deň je pódium prázdne, aspoň na tejto strane centra mesta, ale k večeru vždy vystúpia buď tanečné alebo hudobné skupiny, ktoré rozozvučia celú Hlavnú ulicu. Je to úžasné, ako idete mestom s teplou kávou v ruke, zastavíte sa na pár minút popočúvať niečo z našej kultúry a obohatení umením pokračujete v prechádzke centrom s lepším pocitom na duši. ;-)
Som veľmi vďačná za každú takúto akciu v našom meste, myslím, že je to lepšie využitie finančných prostriedkov ako napríklad predražený ohňostroj na Silvestra. Kľudne by som sa bez neho zaobišla, aj tak častokrát nestojí za nič a klasické "sídliskové" ohňostroje sú oveľa lepšie.
Tu nájdete Elinu lyžičku a moja vyzerá takto: 


Kiežby sme mali opäť niečo podobné v meste.. a čo vy? Máte radi podobné akcie? Keď tak, dajte mi vedieť dole v komentároch, budem rada. ;-)
Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára