piatok 7. júna 2013

Zubné kefky TePe Select ZOO

Ahojte, sú asi dve hodiny v noci a mne sa naozaj nechce učiť, tak si dávam pauzu a rozmýšľam nad tým, o čom by som vám napísala, čo ma zaujalo, s čím som spokojná a čo by mohlo byť inšpiráciou aj pre vás. 
Napadla ma jedna vec, z ktorej som nadšená a myslím, že sa vám to bude páčiť aj vám. :-)
Takže dnes mám pre vás mini recenziu o zubných kefkách TePe Select ZOO x-soft, ktoré sú určené pre deti ale aj pre dospelých. Šup do článku ;-)


Takže poprvé, dizajn. Dobre, nie som žiaden stomatológ, ale dizajn je to posledné, podľa čoho by ste si mali zubnú kefku vyberať :-D Ale ten kto ma pozná, pochopí bez vysvetliviek. Nehádžem tu fotku mojich 4 kefiek, ktoré som kúpila v balení 3+1 za cca 6€, ale obrázok z oficiálnej stránky firmy, aby ste videli všetky dizajny. Po krátkom googlení som našla aj iné, ale toto je "základná výbava".
              http://www.tepekids.com/fileadmin/uploads/tepekids/Products/zoo_brushes_collection.JPG

Ja konkrétne som si vybrala balenie - kombináciu štyroch kefiek, kde bola tá modrá so žirafkou, keďže je to moje najobľúbenejšie zviera a v balení s ňou boli ďalšie tri - s mačičkami, žabkou a krokodílom.
Momentálne používam práve tú so žirafkou, kamarát má u mňa odloženú zelenú s mačičkami (minule sa zastavil, mali sme cesnakovú pomazánku a nechcela som ho poslať za jeho priateľkou s "oslňujúcim" dychom :-D) a po priznaní, že mi ostali ešte dve, určite bude sestra drankať jednu z nich. 


Tieto zubné kefky sú extra jemné, takže sú šetrné k ďasnám. Pre niekoho by mohli byť možno až veľmi jemné, hlavne pre tých, ktorí si umývajú zuby s kefkami tvrdými ako kefy do záchoda :-D ale ja som navyknutá práve na tento typ mäkkých. Neprídu mi ani veľmi malé, som s nimi vážne spokojná, aj keď kamarát mal nejaký námietky čo sa týka veľkosti.. ale pravdupovediac si len zachovával mužskú dôstojnosť po umytí si zubov detskou kefkou s mačkami :-D.
 

Štetinky sú zastrihnuté zarovno, čo v súčastnosti doporučujú zubári, čiže žiadne vymýšľanie s nejakým "aerodynamickým" tvarom štetiniek. Je ich na trojuholníkovitej hlavici 2760 a malá hlavica vám zaručí, že sa s kefkou dostanete naozaj všade. A pre tých, ktorí nemajú radi, keď je ten krčok pod hlavicou kefky rovný, môžete si ho pod horúcou vodou nahriať, voľne vytvarovať podľa vašich potrieb a opäť studenou vodou schladiť :-)
 
Tak to je asi všetko, čo by som vám povedala k tejto mojej sláve posledných dní. Asi by som sa mala ďalej učiť, ale tak vám poviem.. čo vám budem rozprávať :-D radšej by som sa uchádzala o štipendium na oceánografiu. Asi tak.

Pekný deň,
Ika :-)

1 komentár:

  1. Tie vyzeraju pekne:) ja si teda rozhodne vyberám kefku aj podľa dizajnu!z týchto by to bola asi tá ružová so žabkou:D
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť