pondelok 13. mája 2013

TOP 5 - 19. týždeň

Prajem krásny pondelok,

dnes to bude extrémne rýchla TOP 5-ka nakoľko sa učím na štátnice a píšem popri raňajkách (áno vstala som až teraz...uff). Aj vám sa nechce(lo) tak veľmi učiť ? Ozaj máte ešte školu či už pracujete ? Aspoň je vonku hnusne a nič ma neláka.


1.) Obed vo vegetariánskej reštaurácii....viac info v samostatnom článku, ktorý pripravujeme spolu s Ikou

2.) Smutné zistenie, že o 17 dní mi končí platnosť ISIC a študentský život je fuč =(

3.) Vintage vrecká.....konečne som si ich urobila a napíšte mi či sa páčia a či chcete podrobný návod...písala som už na FB, tak uvidím, aký bude záujem o toto DIY




4.) 23. séria The Simpsons.....aj napriek učeniu na štátnice som si ju stiahla a podstúpila tým riziko, že budem utekať od učenia....zasa sa nedá učiť celé dni....

Zdroj


5.) Stres... neviem prečo sa dostavil už 2 týždne pred štátnicami, ale mám taký pocit, že čím ďalej tým je väčší, ako zvládate stres ? Ja sa snažím nepripúšťať si to k telu a brať to s odstupom.


Aký ste mali týždeň vy ? Napíšte niečo pekné čo ste zažili budem rada a prajem krásny týždeň =)

Ela

2 komentáre: