utorok 7. mája 2013

ELF opäť nesklamal....

Prajem krásny utorok a chcem sa na začiatok priznať, že všetky výrobky elf si ma získali a som na nich závislá. Niekedy som si myslela, že mi bude stačiť pár, no je ich tam toľko a to máme ešte pomerne slabý výber oproti dodávateľským krajinám, že by som mohla nakupovať postupne každý týždeň niečo.

Táto objednávka prišla už dávnejšie, no dostala som sa k napísaniu článku až teraz. Myslím, že mali opäť akciu na poštovné nad 9.99e zdarma + akciu na niektoré produkty. Myslím, že všetky čo som objednala boli práve v akcii. =)

Všetky veci pokope vidíte nižšie na fotke, chcem len dopredu povedať, že produkt Shimmer Sheets nema svoju vlastnú detailnú foto z jedného veľmi jednoduchého dôvodu. Sú to trblietky na tvár vo forme papierikov (priložíte otlačíte a je to) odtieň pearl, keď som to prvý krát otvorila (do teraz aj na posledy), mala som trblietky po celom stole, podlahe, sebe a janeviem kde ešte. Preto foto detailu naozaj nebude, nenúťte ma to prosím otvoriť zasa. Myslím, že tento typ výrobku som si mohla odpustiť, aj tak neviem čo stým budem robiť, ale cena v akcii 1,19e za 20 kusov no nekupto....normálne myslím, že stoja 4,50e



Hneď popri trblietavých papierikoch musím spomenúť vedľa ležiace tubičky. Sú to zasa raz a opäť trblietky na telo =D neviem, kde som mala hlavu. Sú rady Studio a v odtieňoch (zľava doprava) Mystic Moonlight, Cosmic Coral, Golden Glow. Mylím, že u mňa nájdu skôr využitie ako očné krémové tiene, majú celkom príjemnú konzistenciu a pekne držia. Cena opäť 1,19e za kus normálne myslím 4,50e


Mystic Moonlight.....je typická strieborno ružová farba, napriek tomu veľmi jemná a určite by to šlo použiť ako rozjasňovač
Cosmic Coral............veľmi pekná, jemná jahôdkovo-malinková farba
Golden Glow.............pekná bronzová farba určite je možné v lete použiť ako bronzér

 Tyčinky sa vysúvajú pomocou kolieska a myslím, že mne osobne vydržia dosť dlho =D


Áááá tu je môj miláčik objednávky. Úžasná paleta bronzérov z rady Studio. Myslela som si najprv, že si objednám svetlejší odtieň, no dobre som urobila, keď som vzala tento. Odtieň má názov Golden, nemám naňho slov. Úplne dokonalá kombinácia bronzerov vykúzli na mojej tvári prirodzené rysy a to som sa bála ako ho ja budem nanášať a či nebudem pôsobiť ako zarámovaná fotka. Nie naozaj je úžasný, balenie nebudem ani komentovať krásna matná čierna, zrkadielko vo vnútri proste super.
Samozrejme obsahuje aj trblietky, ale mám taký pocit, že z tých odtieňov čo tam sú k dispozícii je ten najsvetlejší matný. cena 3,59e za 12,3g normálne myslím 4,50e


Mojim stálym spoločníkom je aj púder z rady Studio. Tento kus je už môj druhý aj keď ten predošlý div sa svete ešte stále mám. Obsahuje 9g púdru, labutienku a zrkadielko. Úplne ideálna vec na cesty. Mám odtieň Sand a je to myslím druhý najsvetlejší. cena 3,59e normálne myslím 4,50e


Radi objednávate z elf ? Obľubili ste si niektorý výrobok a naopak sklamal vás niektorý ? Budem rada ak napíšete.

Ela

.....:::::Nezabudnite sa zapojiť o 3 elf produkty v našej druhej GA :::::.....

PS: práve teraz prebieha na stránkach elf Slovensko veľký výpredaj + darček k nákupu nad 9,99 e + poštovné zadarmo nad 19,99 e

3 komentáre:

  1. aj ja plánujem objednávať v blízkej dobe z elfu a po vašich recenziách objednám zasa o čosi viac :D :D vďaka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Checela by som sa opýtať na ten bronzér. Mám ho tiež. Ako si ho nanášaš? Zmiešaš všetky 4 odtiene v ľubovolnom poradí? Alebo len jeden?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V lete zmiešavam všetky 4 a inokedy si z tmavšími robím kontúry váre a s najsvetlejším potom rozjasňujem =)
      Pekný deň
      Ela

      Odstrániť