piatok 12. apríla 2013

Ďalšie ELF vecičky do zbierky

Prajem krásny piatok,
u nás je sychravo, v diaľke hmla, no je piatok a teším sa veľmi. Pred nami víkmend klídek a pohoda.

Pred pár dňami prišla objednávka z ELFu, neobjednávali sme veľa len 4 veci. Mala som v košíku viac, no stále čakám na nejaké poriadne paletky. Pekné farby žiadne zbytočnosti v paletke a tak.

Tak tu je obsah nášho balíčka:

Ako prvé vám ukážem bronzery. Kupovala som ich s veľkým nadšením. Balenie obsahuje 5g a stojí 1,99e a je z rady essential. Z 4 možných odtieňov som si vybrala 2 svetlo hnedé. Potom už tam bol len príliš tmavý a biely (rožiarujúci). Veľmi ma ale sklama farba odtieňa Sun Kissed. Na oficiálnej stránke vyzerá jeho farba takto:
Bronzér - Sunkissed
oficálna foto z elfkozmetika.sk
Tešila som sa teda na akúsi broskyňovo hnedo zlatú. No a prišlo mi niečo takéto:


Oba vyzerajú hnedo, no Warm tan je bronzovo hnedý a Sun Kissed je klasická zlatá farba, ktorú na mojej tvári skoro ani nevidno. Nevadí poslúži ako rozjasňovač alebo tieň na oči. Uplatnenie si určite nájde nakoľko veľmi dlho vydrží, čo musím pochváliť. Oba bronzery obsahujú svetlo odrážajúce čiastočky no nie priamo trblietky, ale celkovo je to krásne sa prelínajúca farba v odrazoch svetla. 


 Tu už máme aj ďalší produkt na fotke a tým je úžasný najsamlepší zjednocovací korektovací  púder. Samozrejme môže byť nejaký ešte lepší, no tento ma veľmi milo prevapil. Obsah má až 13,5g a cena je 4,49e a je z rady studio. Obsahuje 4 farby - žltá, modrá, zelená ružová a spolu vytvárajú dokonalú farbu pre zjednotenie plete. Na tento zjednocovák ešte nanášam malé množstvo púdra, no nemusí sa. 



Balenie obsahuje aj veľmi praktické, a dosť veľké zrkadielko. Určite tento zjednocovací korektorvý púder odporúčam nanášať štetcom na celú tvár.
Ani neviem prečo som vždy váhala si ho kúpiť. Keď sa minie mám jasno v tom už teraz, že ho musím mať znova.

Podkladovú bázu, ktorú vidíte na prvej foto si objednala sestra, tak možno vás poteší podrobnou recenziou, aj keď podkladové bázy pod očné tiene už takmer každý pozná. U nás je verným pomocníkom, no vždy si ho objednávame vo farebnej variante "neutral" z rady essential , no dá sa objednať ešte v 3 iných odtieňoch a tiež je jeden aj z rady minerals.

Máte aj vy nejaký super obľúbený produkt z elfu ?
Alebo máte niektorý z týchto produktov ?
Ste spokojné ?

Budem rada ak napíšete :)

Ela

PS: lajknite nás na FB stránke, dostanete sa tak okamžite k našim najnovším článkom a hlasujte v ankete na FB o čo by ste mali záujem v nabližšej Give Away :)

2 komentáre:

  1. super :) objednávať z elfu plánujem už riadne dlho hlavne kvôli ich známym produktom ako je báza pod oči, ich nízkym cenám a podobne :)

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak si urcite objednaj od dneska 20:00 do zajtra 20:00 a pri objednavke nad 9.99 pri platbe vpred a dodanie slovenskou postou je postovne zadarmo :)
      Ela

      Odstrániť