pondelok 15. apríla 2013

TOP 5 - 15. týždeň

Prajem vám krásny pondelok,

týždeň nám ubehol ako voda, počasie sa konečne umúdrilo a ja sa už teším na to ako zájdem do prírody a vychutnám si ich teplo na plno. Na to potrebujem už konečne dopísať diplomovku. Nechce sa mi čo vám budem klamať. Chýba mi už ani nie 5 strán, ale ták strašne sa mi nechce.
Dúfam, že na vás jarná únava nepadla tak ako na mňa a ak áno, že mi poradíte nejaký "liek" ako sa jej zbaviť.

Klik ďalej na celý článok pre môj TOP 5 už 15tého týždňa tohto roku =)


1.) koniec online kamere - som totálne sklamaná z toho, že skončila online kamera Estónskeho krmelca o ktorej sme vám písali TU. Bolo to pre mňa akési odreagovanie a užívanie si prírody v teple domova =D. Snáď zasa o rok. Aspoň pár archívnych foto vám tu dám, ako to tam vyzeralo.



2.) kozmetika - do tejto TOP 5 musím určite zaradiť aj tieto 2 kozmetické zázraky. Ide o zmatňujúci make-up od Catrice a sypký korektor od ELF. S oboma výrobkami som nadmieru spokojná, škoda len, že make-up sa vyradil zo sortimentu.


3.) Volania v O2 po 1 minúte zadarmo !  K tomu sa nedá viac čo dodať len Ďakujem O2 =D

4.) Smoothie - nápoj z čerstvého ovocia....úplne najlepší nápoj a veľký konkurent môjho obľúbenéheho UGO juice baru =)
Zdroj

5.) krmítko a vtáčiky - konečne sa vtáčiky pustili do lojovej gule čo som im dala na parapetu ešte keď bola zima. Jedna kavka mi tu chodí dosť často, tak som vám ju natočila =)

Aký ste mali týždeň vy ?
Pekný deň a celý týždeň praje
Ela

2 komentáre:

  1. o tej diplomovke to poznám-tiež už len posledné veci treba dopísať,ale tiež sa mi nechce,ale že vôbec.kedže ale odovzdavame do 29.4. musím sa prekonať :D
    ten make up mám aj ja,som spokojna,len mam tmavy odtien,tak čakam na leto ked sa opalim,vtedy bude dokonalý :)
    tie smoothie poznam aj ja,ale ešte som si ich nerobila,si mi chuťky narobila :D
    tak nech sa ti darí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj tebe drzim palce :)a tie smoothie som si kupila tak niekedy ich musim skusit uz aj doma :) kombinacia kiwi jahody a banan ma akurat napada ze by som si urobila :D
      Ela

      Odstrániť