nedeľa 3. februára 2013

Mini vône do kabelky

Ahojte :)

Prajem krásnu nedeľu, o pár dní tu máme sviatok všetkých zamilovaných.
Ja ho neslávim príde mi to ako komerčný sviatok a lásku, ak chceme, si prejavíme kedykoľvek cez rok .
No nesúdim, kto by sa nepotešil malej pozornosti ? :)

Mne sa oveľa viac páči 1.máj.

Byl pozdní večer – první máj –
večerní máj – byl lásky čas.
Hrdliččin zval ku lásce hlas,
kde borový zaváněl háj.
O lásce šeptal tichý mech;
květoucí strom lhal lásky žel,
svou lásku slavík růži pěl,
růžinu jevil vonný vzdech.
Jezero hladké v křovích stinných
zvučelo temně tajný bol,
břeh je objímal kol a kol;
a slunce jasná světů jiných
bloudila blankytnými pásky,
planoucí tam co slzy lásky.


Či už slávite jedno, druhé alebo ani jedno lebo si na vás amor ešte nevystrelil svoj bájný šíp, predstavím vám mini vône od essence, ktoré mi priniesol Ježiško a možno sa tak samé obdarujete, keď už teda tieto sviatky neslávite. Ako vidíte pri kurzore sa nám jeden Amorko hompáľa, tak kto vie možno za tých 10 dní ešte niečo urobí =)



Vonaviek od essence je celkovo 6 volne dostupných vôní a na valentína k nám dorazí ešte jedna s limitkou "hugs and kisses". Moja zbierka obsahuje 3 mini vône s ktorými som celkovo spokojná. Pre začiatok som chcela niečo malé do kabelky na cesty, do školy a pod. a toto mi úplne vyhovuje. Môžem ich striedať podľa nálady.

 Každá vôňa je niečím iná, nepodobajú sa navzájom. Odporúčam keď si ich budete kupovať nestriekať na papieriky ale na seba. Na každom človeku vôňa vonia inak. Ak sa vám páčila na kamoške nemusí to hneď znamenať, že aj na vás bude voňať rovnako.


pod označením SLADKÁ je voňavka "like a new love" je naozaj z tých sladších vôní no ja ju používam veľmi opatrne a páči sa mi, že je taká hravá a cítim sa ako by som lietala v oblakoch od samej lásky

SVIEŽA je zasa "like a walk in the summer rain" úplne takto nejako si predstavujem, že vonia dážd na lúke v mojom sne ako by miliónmi kvetov prešiel čistý teplý letný dážd

OVOCNÁ tak to je vôňa  "like a girls´ night out" cítim tam mix ovocia, moje čuchové bunky niesu najlepšie ale je to niečo ako letný ovocný koktejl zmiešaný s prázdninovou zábavou a nočným životom

Každá jedna vôňa má niečo do seba, neverím, že by sa vám zo 6tich vôní nepáčila aspoň napol jedna. Vône vydržia priemerne, no z mojej skúsenosti vám viem povedať, že ak pár dní používate rovnakú vôňu, budete ju cítiť aj dlhšie. Veľké flakón mi strašne pripomínajú voňavky od Chanel Chancetak možno aj preto ma oslovili a šla som si voňavky vyskúšať :) 
Veľký flakón 50ml  ..... 7,49e
Malý flakón 10ml   ..... 3,49e


Vône sú dostupné v dm predajniach, norma drogériach a na www.mel.sk 

Máte doma niektorú z vôní ? Ktorú a ste spokojné ? :) Ktorý sviatok slávite alebo sa vám páči viac ?

Ela

4 komentáre:

  1. Děkuji :) moc mě to potěšilo :) Vidím, že se ti podle toho návodu podařilo, to jsem ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já neslavím ani Valentýna ani 1.Máj...A vůně vypadají dobře :-)

    http://likeunicorn.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Některou z těch vůní si budu muset pořídit...něco příjemně svěžího se bude na jaro hodit. Príma tipy. ♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mini vůně jsou skvělá věc, ale zrovna ty od Essence mi moc nevoní :-(

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť