sobota 2. februára 2013

Aj malý pomocník dokáže veľké divy

Ahojte =)

Po piatkových večierkoch či už diskotékových alebo domácich sme sa prebudili do otrasného počasia. Mne osobne sa ani z postele nechcelo.
Dnes vám ukážem dvoch malých veľkých pomocníkov, ktorí mi robia radosť už od Vianoc.


Uhorkový roll-on na unavené oči a korektor laku na nechty pre nešikovné =D Oba výrobky sú značky essence.





Uhorkový roll-on je skvelý pomocník práve na také rána ako u mňa napríklad dnes. Unavené oči potrebujú trocha nakopnúť a tak siahnem po tomto zázraku. Pravdu povediac kruhy a vačky pod očami nemávam, no ako nakopnutie je to určite výborne.

Emulzia, ktorá je v tubičke, vychádza von rovnomerne s pohýnaním kovovej guličky. Pokojne môžete nanášať aj behom dňa na makeup nič sa mu nestane. Gulička výborne chladí, čím zvyšuje celkový účinok.

Pre upgrade môžete tubičku skladovať v chladničke alebo na pár minút hodiť do mrazáku. Určite odporúčam nosiť so sebou v kabelke do školy či práce. Občas keď som sa nudievala pomádovala som si pery. Teraz zasa "guličkujem" oči. =D
Obsahuje 15ml emulzie a cena sa pohybuje od 2,5-3e.

Korektor laku na nechty je moja druhá mini záchrana. Občas sa stane, že vám tu a tam lak vykukne odkiaľ nechcete. Tento korektor to nie len okamžite opraví, ale aj krásne rozvonia.

Čerešňovú vôňu budete cítiť po nanesení a ak sa bojíte, že by vám odlakovač v pere dlho nevydržal nezúfajte. Má 3 náhradné hroty. Celkovo teda 4 hroty.

Používam ho od Vianoc a mám stále prvý hrot. Odlakovávanie malých prešľapov sním ide veľmi dobre. Aj keď je už v dezolátnom stave a je celý čierny, zmiešaním všetkých možných farieb, stále je plne funkčný. Preto s výmenou určite netreba ponáhľať hneď po prvom zašpinení. Ešte dodám, že obsahuje jojobový olej, obsahuje 4,5ml (tipujem dokopy na všetky hroty) a stojí tak isto od tých 2,5-3e.

Máte skúsenosti s niektorým s produktov ? Ste spokojné ? Budem rada ak napíšete :)


Ela




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára