pondelok 4. februára 2013

Medvedík mýval by bol hrdý

Zdravím,

dnes tu pre vás mám jednu z mojich slabostí. Popri iných ako sú náušnice knihy ci voňavky sú to aj sprchové gély.

Mala som ich nespočetne veľa a vždy keď vyjde nová kolekcia od Balea aspoň jeden si vyberiem.
Nepočítam tie sprcháče čo máme z avonu, tie prídu aj odídu rýchlo nakoľko sú "spoločné". No tie ktoré si kupujem sama sú pre iných tabu čo som rada, že rešpektujú, nakoľko doma im je asi jedno aké mydlo je a ako vonia.



Veľmi ma hnevá keď sa môj obľúbený prestane vyrábať, ako napríklad ten kiwi od Balea na obrázku. Je tam len polka a tú si šetrím. Dúfam, že v lete ho zavedú opäť do predaja.

Hnedá fľaša je kakaový od ziaja a fialový Fa som dostala od kamošky a je fakt boží, má fialovú farbu a vonia ako fialky s diamantami (taká luxusná vôňa vo fľaši) =)

Čo som si ale obľúbila je od značky Kneipp sprchový gél "Dobrá nálada", má oranžovú farbu aj vo vnútri a má úžasnú vôňu po marakuji a grepu. Je to ako prinavrátiť leto späť. Dostať ho kúpiť napríklad na mel.sk odkiaľ ho mám aj ja :)

A čo vy ? Ktorý sprchový je u vás akurát obľúbený ? :)


Ela

2 komentáre:

  1. Sprcháčom od Balei sa nedá odolať :)) Moje momentálne obľúbené sú od Balei- sweet wonderland a Hüttenzauber - ak si ich ešte "neokúsila" určite ich v drogérke ovoňaj nádherne voňajú..:))

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sweet wonderland som vonala ale cokoladovy uz mam ten ziaja a aj ten s figami ale ten Hüttenzauber musim ist niekedy ovoniat :)

      Ela

      Odstrániť