utorok 5. februára 2013

Dopoužívané

Zdravím vás v túto skorú hodinu =)

Ešte pred tým ako sa na celý deň vyparím do školy vám ukážem, čo už dožilo svoj kozmetický život u mňa doma.





Make-up od Rimmel konkrétne match perfection odtieň 300. Nechápem ako som ho mohla niekedy používať aj v zime. Na zakrytie tej pobledlej pleti, alebo aby babka stále nezalamovala rukami aká som bledá? Nič to nemení na tom, že už je preč a myslím, že už ani na leto si tento tmavý nekúpim, predsa len na tie dva mesiace, čo mi opálenie vydrží skúsim niečo iné.

Krycia čajovníková tyčinka od Oriflame. Čo si pamätám, že sa maľujem, vždy verný pomocník. Určite dokúpim s najbližšou objednávkou.

Špirála 2FX od Oriflame nesklamala. Dá sa použiť na 2x: objem alebo dĺžka. Ja som ju používala aj aj. Riasy boli pekné, nezlepené a myslím, že keď bude niekedy v akcii asi sa neudržím.

Posledným KO výrobkom je púder od elf. Taktiež veľmi lacný ale o to vernejší spoločník. Pleť robil hebkou, nelesknúcou sa a za cenu 1,79 tuším to je paráda a určite si ho ešte niekedy objednám. Odtieň Apricot Beige nesadol sestre (bol jej tmavý) tak ho posunula mne. Ja som zasa svoj o odtieň tmavší odložila do boxu "na leto" konkrétne odtieň Honey. Naozaj treba pre značke elf pozerať recenzie lebo na stránke nieje všetko také ako sa zdá.

A čo vy? Rozlúčili ste sa v poslednej dobe s nejakým vaším obľubeným kúskom, ktorý si ale kúpite určite znova ? Budem rada ak napíšete =)

Ela

2 komentáre:

  1. Ďakujem (by Hellgirlll.blog.cz).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten púder od elfu mám strašne rada :)) ja som mala rosy beige a sadol mi úplne, len potom mi nejako spadol a porozbíjal sa mi...ale bola som s ním strašne moc spokojná :))

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť