piatok 15. februára 2013

Kaviárová manikúra

Ahojte :)

moje prvé pokusy s kaviárovou manikúrou mi potvrdili 2 veci. Prvá je tá, že aj keď to už je na trhu asi pol roka  a možno aj viac 90% predavačiek na mňa pozerali jak puk, a druhá vec je tá, že treba obehnúť celé mesto, aby som aspoň jednu ampulku zohnala.



Nakoniec som našla guľôčky v jednom stánku v nákupnom centre a aj to 4 farby. Wau ako veľa nie ? Ešte, že medzi nimi bola schopná ružovo-fialová.
Pre prvý pokus mi úplne vyhovovala a myslím, že po skúsenosti si ich kúpim aj viac.



Musím si ale dávať pozor na nanášanie vrchného nadlaku, nakoľko guličky púštaju farbu.

 Vy máte radi kaviárovú manikúru? Aké farebné kombinácie používate vy ? :)

Ela

7 komentárov:

  1. Ja som tento typ laky spozorovala v Pupe...vo. Vasom meste asi nie je co? Kazdopadne v Pupe maju len chudobne 4odtiene...nic moc :D no moja kamaratka si kupila modry a ten je bombovy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je :) ale je to dvojbalenie ak sa nemylim nie ? s lakom a to je podla mna zbytocne davat tolko E za lak na vyse ktory mi vlastne ani netreba :)
      Ela

      Odstrániť
    2. No ano ale aspon mam istotu ze je to ten istý odtien ak nechcem ten 'kaviar' na vsetky nechty....

      Odstrániť
    3. Videla som už aj kaviarovu ako kontrast ale áno je pravda ze aj odtieň by mal sedieť ale mne sa paci aj zmes rôznych farieb je to len o tom čo sa komu páči :)
      Ela

      Odstrániť
  2. Krásné :-) mě to vždycky druhý den opadalo a vypadalo to nepěkně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmm škoda že u nás som to ešte nikde nezahliadla no chcela by som to už konečne skúsiť :)

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já to viděla v Douglasu o nějaké značky, ale na mě už je to takové moc výrazné a piplačka:-D

    OdpovedaťOdstrániť