piatok 15. februára 2013

Muffin na nechtoch

Ahojte :)

dnes by som vám ukázala jednoduché skrášlenie nechtov.
Ja som nechty mala už nalakované tak som to urobila na ukazováku ale krajšie to ukáže určite na prsteníku.

Muffin na nechte nieje nič zložité (robila som ho prvý krát) a  podľa mňa je to chutné :)



Budete potrebovať zopár lakov, guličku na hrote (či už originál alebo špendlík v ceruzke :)) poprípade tenký štetec na čiarky (ja taký nemám a aj tak to šlo :)).

Použila som nasledovné veci:

Postup je úplne jednoduchý a zhrnula som vám ho do 5tich obrázkov

Nemala som normálny biely lak, tak som použila pečiatkový, trocha hustejší čo je aj vidieť na okrajoch "polevy". Na 5 obrázku už je necht prelakovaný a chcem upozorniť, že to treba robiť opatrne a po úplnom zaschnutí inak sa farby môžu zliať.
Dúfam, že sa vám návod páči a že sa necháte inšpirovať :)


Akú ozdôbku ste si naposledy nakreslili na nechty ? :)

Ela

Nezabudnite sa zapojiť do GA :)

3 komentáre: