nedeľa 17. februára 2013

Normálne či nenormálne ?

Ahojte :)

Vopred sa chcem ospravedlniť všetkým čitateľkám ktoré už od útleho detstva (5-7 rokov) urputne cvičili a dodržiavali zdravú životosprávu.
Tento článok je o tom, ako nedokážem proste niektoré veci v tejto dobe pochopiť.



Keď sme včera s priateľom prechádzali istým nákupným centrom zasa som si ponadávala, čo je zasa za program (zvyknú robiť súťaže, programy a pod. a nenormálne vysoko nastavia hlasitosť mikrofónov a hudby). Dosť ma štve keď nepočujem vlastné slovo, to nehovorím o chudák ľuďoch, čo v takomto hluku musia pracovať.

Keď som jedným okom zahliadla pódium a na nich polonahé ženy a mužov okolo zábradlí len som otočila očami a pokračovali sme ďalej. Keď sme sa ale dostali dole k pódiu (museli sme okolo neho prejsť), moje oči uvideli malé dievčatká, ako tam v dvoch častiach odevu stoja nastajlované ako nejaké malé Zorky Czoborovie.
Najprv mi bolo do smiechu a hneď na to do plaču. Zmaľované, polonahé, verejnosti vystavené dievčatká sa snažili zaujať porotu svojím 5 až 7 ročným telíčkom, že práve oni sú tie pravé na MS vo fitness pre deti.
Ja v ich veku som pobehovala vonku, "čítala" časopisy, hrala sa pomaly ešte že nie na pieskovisku. Pochopím ak začne dievča ja neviem v 15tich, 20tich ale v 5-7mich rokoch ? To naozaj ?
Ja naozaj, ale naozaj neverím, že v ich hlávke jeden pekný deň skrslo, že chcú byť fitnesskami a z ničho nič začali dvíhať činky.
A ak je to naozaj tak, tak sa hlboko každej jednej ospravedlňujem. Veď sú to ešte malé dievčatká a tí ľudia sa na nich pozerali s takým záujmom, ako by to boli zrelé ženy čo vedia čo chcú a sú na to pripravené. A mamičky? Buďte pyšné áno buďte, ale hodiť polonahú dcérku na pódium v obchodnom centre, nechať ju tam pobehovať s holým zadkom pomaly že nie to len mne príde choré ?
Ak chcú deti -dievčatká byť fitnesskami, tak nech budú, ale prečo ich v ich veku predhodiť vo voľne prístupnom nákupnom centre pohľadu stovkám ľuďom, medzi ktorými sú na 100% aj "tí vadní".




Prosím vás, napíšte mi svoj názor na niečo také. Čo by ste na mieste rodiča robili vy resp. čo na to aspoň hovoríte teraz. Za každý názor budem vďačná a možno mi niekto ukáže aj "tú krajšiu stránku" tejto súťaže.

Pekný deň

Ela



Z netu som zistila, že sa súťažilo v týchto kategóriách

Fitness deti – kategórie:
Dievčatá 

I. kategória do 7 rokov
II. kategória 8 – 9 rokov
III. kategória 10 – 11 rokov
IV. kategória 12 – 13 rokov
V. kategória 14 – 15 rokov


Chlapci 

I . kategória do 12 rokov
II. kategória nad 12 rokov


3 komentáre:

  1. Zdielam tvoj nazor. Este ako tak pochopim rodicov ktory sa niecomu takemuto venovali, ze odmalicka k tomu vedu aj deti tak ako moji rodicia a cela Family sa venovala voleybalu tak aj ja do urciteho veku. Ale inak to pochopit neviem. :-/
    Hold kazdy ma ine zmyslanie a je urcite kopa ludi ktorym to pride normalne ale mne to pride chore.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite si myslím že to nie je normálne, je pekné keď v deťoch pestujú nejaký šport ale takto vážne by to ešte podľa mňa nemali brať. Malo by to byť ich hobby niečo čo ich baví, ale nepreháňať to, veď predsa sú to ešte deti vo vývine a takáto záťaž... No neviem čo na to hovoria lekári... ale je to moc podľa mňa... a k tomu pretrčaniu v nákupných centrách... u nás v Žiline v OC Mirage býva každý rok súťaž miss teenage alebo tak nejako sa to volá a sú pre dievčatá od 8 do 15 rokov, ale to čo som videla myslím že sa tam zapájala iba tá spodná hranica lebo predsa puberťačky sa tam už asi nechceli strápňovať pri malých deťoch... takže sa tam 8,9,10 ročné deti pretrčali v krátkych sukiničkách, vymaľované ako kraslice... tak ja fakt neviem kam toto speje... a nechcem vedieť čo to bude keď ja budem mať deti už teraz sa toho bojím že tento trend sa bude iba zhoršovať... takže na záver asi iba toľko že ja by som to mojim deťom nespravila a dúfam že existuje ešte dosť takých rodičov čo chcú nechať deťom detstvo...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeejda ved to je hrozne, mne by sa to urcite nepacilo!

    Inak dnes recenzia na super lacnu F&F kozmetiku tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/f-kozmetika.html

    OdpovedaťOdstrániť