piatok 8. februára 2013

hugs and kisses

Ahojte :)

Dnes som narazila na limitku hugs and kisses v norma drogérke. Bola som prekvapená, lebo mali byť zatiaľ len v BA a okolí v dm-ke.  Limitka bola ešte kompletná a ja som bola rozhodnutá, že si vezmem trblietavú linku na oči a peeling na pery.
No keď som zbadala stojan, bola som na pochybách. Páčilo sa mi zrazu všetko. Od lakov, trbličov cez tiene po lícenku.





Nakoniec som sa rozhodla pre peeling na pery a lícenku.
Očné tiene sú krásne, ale mne osobne  prišli príliš trblietavé až holografické. Voňavka, tak to je samostatná kapitola, podľa mňa buď vám bude voňať úplne alebo vôbec. Mne prischla druhá odpoveď. Je sladko-ovocná a ja tam cítim vôňu starého rúžu. No doma sa páčila. Tak treba proste ovoňať.
Lesky, laky a linka sú krásne, no mne ich nutne netreba a lak mal len 5ml čo ma za tú cenu dosť sklamalo.

Prejdime k peelingu, čo som si kúpila a lícenke.


Peeling- 01 be my valentine vonia nádherne, ovocne sladko, dá sa povedať, že po jahodových cukríkoch cca :). Je to akoby lesk s cukrom. Je to úžasné. Kryštáliky cukru sa postupne rozpustia, no kým to urobia, pekne pery zjemnia.
Pery sfarbia do červena a vyzerajú krásne šťavnaté a pripravené na bozk. Úplne to z nich žiari :) cena 2,19

Druhá vec je lícenka- 01 dating prince charming, farebné písmenka sú len na povrchu. Farba lícenky po nanesení štetcom je jemne ružová, skôr farbu vidíte v odleskoch. Povedala by som, že je vhodnejšia pre svetlejšiu pleť resp. len ako shimmer. cena 2,69 Pre lícenku som sa rozhodla preto, lebo trblietavá očná linka bola len o 20 centov lacnejšia (2,49) a lícenku využijem isto viac.

Ak by ste ale v stojane hľadali nálepky na nechty alebo mihalnice či fialovú linku na oči a červený lak s červeným trbličom, budete sklamaní. No stále je z čoho vyberať.

A vy? Už ste si niečo ulovili ? Alebo vás niečo oslovilo a už len čakáte kedy limitka dorazí k vám ?
Budem rada ak napíšete =). To ja sa už teším na limitku "OZ"





Pekný piatočný večer prajem

Ela

4 komentáre:

  1. Ten peeling na pery máme aj vy a je úžasný :)
    Je to opäť niečo nové a fakt sa im tento produkt vydaril.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no neviem či práve pripravené na bozk :D môj bozkávací partner je na tieto serepetičky citlivý a keď som mala tento peeling na perách tak mi ich najprv otrel do vreckovky :D :D :D
    ale na doma ho mám veľmo rada :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý sme iný, no keď si toho dám veľmi veľa, tiež počúvam, nech si to dám dole =)

      Odstrániť
  3. Já si kupovala essence produkty na střední škole a poslední dobou se na mě hrnou jejich limitky a celkem čučím, myslím, že hodně pohnuly jak s kvalitou, tak i s tím, že mají fakt zajímavé věci, které teď frčí, takže paráda, já se teď těším na ty jejich nové věci po té výprodeji..:o)

    OdpovedaťOdstrániť