piatok 8. februára 2013

Posledný deň v škole....

.......ubehlo to ako voda a je tu posledný školský vyučujúci deň....už nepríde ani jeden....je mi smutno ? áno je....

Celých 5 rokov, spolužiaci sa menili, priatelia sa menili, no tí praví ostali.

Neviem sa síce dočkať toho dospeláckeho života, no zabudnúť na školský bezstarostný život bude ťažké.

Keďže k môjmu študentskému životu bolo pozeranie všetkých možných filmov a seriálov, v ktorých sa taktiež všetko mení tak  ma napadlo napísať článok o ľuďoch, ktorí sa menili pred mojimi očami na TV obrazovkách. Ktorých som mala rada, lebo ma akýmsi neopísateľným spôsobom oslovili.

Veľa žien pozerá filmy, seriály a pod. kvôli mužom a ich super postave a pod., no ja pozerám kvôli ženám, znie to možno blbo ale mňa baví sledovať to ako sú namaľované, aké majú oblečenie, aká charizma z nich vyžaruje.

V poslednej dobe ma ich oslovilo pár, niektoré ako skutočné ženy, filmové postavy, či módne ikony.




Možno si tam niekto nájde aj nejakú svoju obľúbenkyňu...ak nie budem rada na koho sa radi pozeráte vo filmoch resp. bulvárnych plátkoch vy =)

Ak pôjdeme po poriadku napíšem v krátkosti v čom ma daný človek oslovil =) aj keď viem, že s hercami je to dosť zložité pochopiť ich pravé JA.

Emma Watson...tu by som vdela básniť =D od role Hermiony až po kampane pre rôzne časopisy a značky. No musím podotknúť, že v súkromí chodí oblečená tiež podľa môjho vkusu. No stými kratkými vlasmi sa mi nepozdáva =D

Jennifer Morrison....viacerí ju poznáte ako Dr. Cameron, no mne sa viac páčila v seriály Kde bolo tam bolo ako Snehulienkina dcéra. 

Kate Middleton.....ách ta Kate, mne úplne učarovala, od nádherných modelov, vlasov, úprimného pohľadu a úsmevu. Možno som len naivná, no mne príde, že je to čarovná žena s dobrým srdcom. A jej dokonalé outfity sú síce drahé, no páči sa mi, že nemusí mať zakaždým inú vec na sebe. Čo by mnohé s toľkými peniazmi urobili. 


Ellen Page....prvé čo mi napadne v spojení s touto herečkou je JUNO, rolu zahrala perfektne, páči sa mi jej drzosť v očiach a vyjadrovaní aj keď sa ju pokúša schovať a tiež jej mladistvý vzhľad aj keď už bude mať 26 rokov. Tiež sa mi páčila vo filme Vyfič! Myslím, že keď ju obsadia do dobrých filmov a využijú jej potenciál, budeme mať aj ďalšie pekne zahrané filmové role.

Olivia Wilde....oči, to je prvé čo ma zaujalo, postava 13-tky v House-ovi jej neskutočne sadla, jej bledá pleť napomohla k predstave jej choroby, no celkovo sa mi strašne páči jej netuctová tvár.

Leighton Meester....neskutočne úžasná herečka. Samozrejme podľa mňa. Na niektorom blogu som čítala, že sa do seriálu Gossip Girl nehodí, že vôbec nieje pekná. Pane bože....to má byť ďalšia tuctová blondína na scéne ? Ako cez kopiráku ? Nie, podľa mňa je krásna a zaujímavá a rola jej sadla fantasticky, Blair je jedna z mojich obľúbených postáv, aj keď chápem, že jej život je totálne seriálový, no páči sa mi, keď sedím, pozerám GG a predstavujem si, že sme hádam kamošky =D...bláznivé viem. Leighton ma zaujala aj vo filme Monte Carlo, kde hrala rolu skôr slušnej dievčiny.

Chcem ešte podotknúť takto na záver, že som si behom článku spomenula na ďalšie, ktoré mám rada tak doplním ešte herečku Amber Tamblyn,

ktorej podľa môjho úsudku neskutočne sadla rola Joan v seriály Joan z Arkádie, či vo filmovom spracovaní Sesterstvo putovných nohavíc a tiež sa mi páčila vo filme Děvče od sousedů. Veľmi sa mi páčilo to, že ako hlavná postava v Joan of Arcadia nebola vychudnutá na kosť, ako iné hlavné seriálové postavy.


Dúfam, že máte aspoň z  jednej sedminy rovnaký vkus ako ja. A ak nie napíšte mi, ktorá známa žena oslovila niečím vás a hlavne čím. Budem rada =)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára