sobota 9. februára 2013

ELF objednávka konečne dorazila

Zdravím

Pred dvoma dňami prišla naša už neviem ktorá objednávka z ELF-u

Mali poštovné nad 10e zadarmo, čo znamená, že sme si objednali maličkosti bez ktorých by sme asi "neprežili" do ďalšej väčšej objednávky =D

Píšem, že konečne dorazila, lebo sme ju týždeň čakali a keď nič, písali sme na office a tam nám bolo povedané, že platba prešla no akosi si ju nevšimli, že to pošlú hneď daný deň 1.triedou tzn. na ďalší deň je to u nás. Balíček ale prišiel až o 2-3 dni tuším posielali utorok a prišlo nám to v piatok. Nálepka "1.trieda" na obálke ako budete videť chýba.
Stalo sa nám to prvý krát, že platbu nezaregistrovali ale sľúbená 1.trieda sa tiež nekonala.
Nevadí, našťastie konkrétne tento balíček nám neponáhľal, preto ani nejdem hovoriť aká som nasraná, lebo ani vlastne nie som. Chcem sa práve poďakovať, že tú platbu našli takmer okamžite a nečakali sme na nápravu dlho.
Chyby sa stávajú a ja som vlastne vôbec rada, že elf na Slovensku máme a že sú ústretoví a vynakladajú aspoň úsilie o kontakt so zákazníkom.



Ako som už spomínala, neobjednali sme si toho milión, nakoľko na sklad prídu o chvíľu novinky a potom sa objedná už aj to, čo nebolo skladom.


Naša objednávka zahŕňala 4 veci a to 2 moje (lícenky) a 2 sestrine(štetce). Dúfam, že sa Ika konečne rozhýbe a napíše vám o štetcoch aspoň prvé dojmy :)

Takže tu to máte ešte raz všetko na foto pokope:


Moje lícenky sú z rady essential, je to krémová farba na líčka v tyčinke. Konkrétne som si vybrala odtiene Golden Peach a Spotlight.



Golden Peach je taká bronzová farba a Spotlight je skôr rozjasňovač ako lícenka ale obe sú skvelé. Tubička obsahuje 4g farby, za cenu 1,99e . Farba vonia podľa mňa ako pomaranče, mám pocit, že vonia rovnako ako tónovací podkladový krém, tiež z rady essential.
Aj s vrchnákom meria na výšku 5cm a priemer má cca 2,3cm, je rovnako veľký ako korektor z danej rady.






Dúfam, že na fotkách je aspoň trochu vidno ako pekne vyzerá Golden Peache. Z každého uhla vytvára krásny odlesk bronzovej a dodáva pleti zdravý vzhľad.

Pri ďalšej objednávke si určite objednám ešte pár týchto líceniek a tentokrát asi siahnem po nejakej do ružovo-fialova, tak dúfam, že ich čoskoro doplnia.

Prajem krásnu sobotu

Ela

PS: máte aj vy niektorú z týchto líceniek ? Aký odtieňa ste spokojné ?







4 komentáre:

  1. Ja mam od nich licka v praskovej forme a kym to miniem budem mat asi 50 rokov. Je tam v tej nadobke dost. Jedine co ma mrzi je, ze z vnutra je urebena umelina s dierkami..nieco ako davkovac a le mohlo vymysliet este nieco na to lebo sa to presipa a vzdy ked to idem otvorit je davkovac plny. Inak som spokojna :-)

    annbeautyligestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow jaka velka zasielka!!
    Vedela si, že je nova micelarka od Biodermy? Recenzia tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/sensibio-ar-alebo-co-teraz-pouzivam.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super :) ale rada by som videla tú golden peach lícenku aj na tvári :)) lebo vyzerá na pekný odtieň :D

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najlepšie na tom je, že keď som ju dala na tvár tak som ju tam ani nevidela...ono keď som to naniesla z tuby paráda všetko krásne a rozotriem a už len trblietky, ale skúsim zasa niekedy a keď sa podari aj odfotím :)

      Odstrániť