pondelok 11. februára 2013

Líčenie a la Hogwart, Rokfort, Bradavice

Zdravím vás :)

Dnes trochu netradične pridávam článok o líčení. Musíte pochopiť dopredu, že moje skúsenosti sú čisto "domáce" a profesionálky by to urobili 100x krajšie, no snaha sa cení =)



Pamätám sa, keď som prvý krát videla líčenie očí podľa postavičiek Disney veľmi sa mi to páčilo.
Rozhodla som sa teda urobiť líčenie očí podľa farieb fakúlt na Rokforte a momentálne na to bol aj čas aj chuť, tak posúďte samé či to nebola až taká strata času =)






Dúfam, že sa vám aspoň jedno páči a napíšete mi ktoré a napríklad aj to do ktorej fakulty by ste sa zaradili vy =)

Ela

PS: ja by som si vybrala asi Chrabromil, myslím, že priateľstvo, odvaha a cnosť sú v tomto svete v menšom zastúpení a určite by som ich rada prezentovala 


2 komentáre:

  1. Čo sa týka líčenia, najviac ma zaujalo asi to "bifľomorské", aj keď všetky sú pekné, no a čo sa týka samotných fakúlt, u mňa vyhráva Bystrohlav a Chrabromil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no musím povedať, že aj mne sa najviac páči bifľomorské :D ale na bežné nosenie by som z tých všetkých si zvolila asi Bystrohlav :)
      Ela

      Odstrániť