štvrtok 31. januára 2013

Odmena aj pre mňa...

Prajem krásny deň :)

Tak ako moja sestra TU aj ja som si urobila radosť po poslednej skúške a kúpila som si dlho obchádzanú vec z Tesca. Už toľko krát som ten rúž v ceruzke držala v rukách a rozhodovala sa, že tentokrát som si ho dopriala.

Rúže sú síce vo výpredaji, čo znamená, že výber odtieňov je už veľmi chabý, ale našla som si odtieň čo sa mi páči a som rada za to, že na mňa nevykukovali len samé ružové a červené.

Rozhodovala som sa medzi dvoma no na koniec som si vybrala odtieň do takej bordovo hnedej konkrétne "bronze glitz". Rúž obsahuje aj miniatúrne trblietky, no nieje to až taká hrôza. Bol tam aj jeden krásny odtieň takej sýto hnedej s názvom tuším Vamp, no naňho som odvahu nemala :).


Rúž stál po zľave 1,80e, čo si myslím, že stojí za vyskúšanie. Keď si predstavím, že predtým stál tuším 6e tak za novú cenu je to v pohode. Obsahuje 2,4g a podľa mojich odhadov sa bude pekne strúhať, nakoľko sa podobá celkom na jednu ceruzku na oči ktorú vlastním.

Rúž pôsobí na perách úžasne nevtieravým a prirodzeným dojmom. Aplikuje sa podľa mňa presnejšie a krajšie ako rúž, aj keď to trvá o sekundičku dlhšie. Vydrží ako bežný rúž, to znamená, že po niekoľkých hodinách ho treba tak isto naniesť znova. 

Vo výpredaji mali rôzne veci no zaujala ma ešte lícenka a rozjasňovacia báza. Tak možno sa tam ešte niekedy zastavím =)

Máte skúsenosti s takýmito rúžami ? A od akej značky ? Budem rada ak sa podelíte o dojmy :)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára