piatok 25. januára 2013

Ten vietor by som zavrela do fľaše....alebo do keepcupu ?

...keby som aspoň nemusela nikam chodiť, ale pocitová teplota -14, vietor nenormálne silný....aspoň som si urobila radosť časopisom

ELLE som si nekúpila už ani nepamätám, no zaujal ma darček...

...ako darček si pre nás ELLE pripravilo "psaníčko" v čiernej alebo ružovej farbe. Dlho som váhala, ale dnešný vietor ma presvedčil. Ružová farba vyhrala =).
Predná strana

Zadná strana


No a včera som si bola po keepcup. Vybrala som si veľkosť M a farbu Sunrise. Pije sa z neho úžasne, nevyteká, nesmrdí a čo je hlavné je ľahký. Kto by nepoznal keepcup je to EKO termo hrnček :) a dá sa vybrať naozaj z milióna farebných kombinácii a ak ich máte doma viac viete si ich ešte medzi sebou kombinovať. Ja ho mám zo stránky vzdy.sk ale dá sa zohnať vo viacerých eshop -och. Už sa teším budúci týždeň na blokovú výučbu, nech ho môžem plne využiť.

Máte svoj keepcup ? Akú farbu máte vy?
Držím palce v tejto zime

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára