štvrtok 10. januára 2013

Spomienky na rok 2012

Prajem krásny deň,

tak ako mnoho blogeriek aj ja vám ukážem niečo z roku 2012 na čo nechcem zabudnúť, alebo to čo ma v tom roku zaujalo.  Moje TOP 12 si môžete pozrieť v celom článku, všetko je NAJ takže poradie je čisto náhodne =)

TOP 1

Začnem najkrajšími 2 týždňami v roku 2012 a to leto v Chorvátsku.

Mljet

Dubrovnik

Dubrovnik

Mljet
TOP 2

Konečne po dlhom čase som bola na hokeji aj keď som to stihla tesne a to 30teho =) a ten úžasný popcorn =)



 TOP 3

Škola, možno to znie divne, ale tento rok sa mi darilo veľmi dobre. Skúškové zimného semestra som zvládla skoro bravúrne 5 skúšok v pred termíne za 3 dni a chýba mi už len jedna.


TOP 4

Náš krásny kocúrik, ktorý za nami chodil cez víkendy, keď sme boli na dedine a zrazu prestal :( Dúfam, že mu už je lepšie. Nemal očko, bol vychudnutý a aspoň na konci života sa mal s nami dobre a troška pribral.

Kocurajzo

TOP 5

Moje NAJ filmy roku 2012, čo znamená tie ktoré som najviac pozerala nie tie ktoré boli pustené do kín toho roku. 
 Určite sem patrí JUNO, aj keď možno niekto si povie, že je to blbosť mne sa to veľmi páči :)

Čistá duša...niet čo dodať ten je TOP už dlho

TOP 6

Seriály, moje naj za tento rok sú 2 a to úžasna Big Bang Theory a Kde bolo tam bolo




TOP 7

Knihy roku 2012, aj keď som nemala veľa času čítať našla som si trocha času a knihou roku 2012 sa stáva kniha: 


TOP 8


Tento rok som sa zamilovala do kabeliek a doplnkov Carpisa, takže ho sem isto musím dať.






TOP 9

Najkrajšie laky za rok 2012 prišli pred koncom roka, aspoň mne učarovali laky z Twilight edície od essence
 TOP 10

Sprchové gély, tento rok na plnej čiare u mňa vyhráva značka Ziaja a to sprcháče kakaové maslo, pomoranč a kozie mlieko :)

TOP 11

Určite rúž Kate Moss odtieň 03 =)

Zdroj
TOP 12

Určite priatelia, rodina a láska. Nieje nič krajšie ako vedieť, že niekomu na vás záleží. Je dôležité mať sa na koho obrátiť.


A čo je vaše TOP roku 2012 ? Napíšte budem rada :)

PS: nezabudnite, že ak nás bude sledovať 25 ľudi bude prvá GA =)


Ela

1 komentár: