piatok 25. januára 2013

Preč s vyrážkami

Vyskočila na vás ráno v zrkadle vyrážka ako zákerné strašidlo ? Cez deň poriadne zamaskovať, no večer začína liečenie a v tom vám predstavím môjho výborného pomocníka.





 SOS spot killer od essence z rady pure skin je to malá sklenená fľaštička, ktorá ukrýva zázrak. Funguje to veľmi jednoducho, večer nanesieme na vyčistenú pleť na dané vyrážky. Treba ale poriadne potriasť, nakoľko je dvojzložková, aby sa pekne spojili. Tekutina pomaly akoby stvrdne a vytvorí sa niečo podobné púdrovému krému. V noci zápal stiahne a vyrážka je buď menšia, menej červená alebo zmizne úplne.

Mám tohto pomocníka od Vianoc a často sa mi robia zapálené vyrážky. S týmto produktom som absolútne spokojná.

Dostať ho kúpiť buď v DM-ke, teta drogerie alebo na mel.sk, stojí tuším okolo 2,70e a obsahuje 7ml roztoku.

Ráno jednoducho očistíte pleť a už sa len tešíte z výsledku :)

Máte s týmto výrobkom skúsenosti? Ste spokojné? Aké iné zabíjače vyrážok používate ?

Pekný deň Ela

2 komentáre:

  1. wow :) ešte som o niečom podobnom nikdy nepočula :) znie to zaujímavo, možno tomu dám šancu

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite skús =)
      bojuje s výbornými výsledkami so zapálenými hnusnými čiže nie len stými čo ich pomaly ani nevidno =)

      Ela

      Odstrániť