streda 9. januára 2013

Oslavujeme, spomíname a radujeme sa...

Už celých 9 dní je rok 2013 a my sme mali nejakú dlhšiu odmlku.

Nič to, napravíme.

V prvom rade všetko dobré do nového roku nech sa Vám všetkým darí čo najlepšie a nech Vám všetko vychádza.



Som úplný blázon do HARRYho POTTERa  a nemôžem nespomenúť, že práve dnes by sa dožil svojich 53 narodenín najstatočnejší muž toho sveta a moja naj postava. Severus Snape patrí ti moja tichá spomienka a verím, že žiješ v srdciach všetkých fanúšikov HP.


Zdroj
 A taktiež moja obľúbena Kate oslavuje dnes 31 narodeniny =)

Zdroj


Vonku je zasa bielo a mne už chýba len jedna skúška všetky ostatné (5) som spravila v pred termíne za 3 dni =D Vy ste na tom so školou ako ? Darí sa ?

Najbližšie pre vás chystám Spomienky na rok 2012 a určite to nebudú len kozmetické vecičky

Hlavne pite čaj, teplo sa obliekajte a zapálte si nejakú sviečku či aromalampu do pohody nech vás naladí na lepšiu vlnu ako je vonku.

PS: dnes som po dlhej dobe zasa skúmala snehové vločky čo mi dopadli na rukavicu, to je fakt niečo nádherne a mňa to dneska veľmi potešilo =)


Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára