nedeľa 27. januára 2013

Tá uhorka predsa len pomáha...

Keď som na Vianoce chytila do rúk malú krabičku, ešte som netušila, že to bude moje vykúpenie a začervenanej pleti bude koniec.

Ziaja uhorkový pleťový krém je presne na to, ak sa vám po očistení tváre a zbavení sa nechcených čiernych bodiek vaša tvár trocha "začervená".





Je určený ako pre mastnú, zmiešanú aj normálnu pleť a stačí ho jednoducho naniesť. Krém sa vpíja dosť rýchlo a efektívne pôsobí ako "ukľuďnovač". Moja pleť je mastná, tak ho používam len v noci a som sním spokojná. Ráno, keď očistím pleť, sa nemusím pozerať na červený nádych, ale prirodzený vzhľad pleti.

Najprv som si myslela, že krém bude smrdieť, no opak je pravdou. Krém krásne a veľmi jemne vonia po uhorkách.

Odporúčam všetkým, ktorých pleť je náchylná na tvorbu mazu nakoľko by mal  eliminovať jeho tvorbu a hlavne tým ktoré sú náchylné na podráždenie pleti. A na koniec dodám, že obsahuje 50ml =)

Ďakujem Ježiskovi (sestre), že mi ho dal =)

s ktorými výrobkami Ziaja ste spokojné vy ? 

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára