utorok 25. decembra 2012

Vianočné všeličo

Prajem krásny 1. sviatok vianočný,

včera sa toho udialo dosť na jeden článok.

Zhrniem vám to nech sa nenudíte. Ráno klasický zhon: chystanie sa, chystanie jedálne, zdobenie stromčeka, pár rozprávok popri tom, trocha nervov z mála času, dochystanie sa a šup na zhromaždenie.
Cestou na zastávku som si ani nepomyslela, že by som mohla vidieť niečo iné ako pár áut na ceste či hrajúce sa deti.
No možno som bola svedkom vianočného zázraku...





...barla opretá o strom, to som vážne nečakala, možno ju dotyčnému už fakt nebolo treba =)

Večer bol už náš stromček komplet hotový, no keďže mi došli baterky na foťáku dávam foto z mobilu. Asi si budem musieť kúpiť viac bateriek =/





PS: tá mašľa sa mi absolútne nepáči, hold mamka je šéf.

Darčekov bolo habadej o 90% z nich som vedela no prekvapila ma kniha Inheritance(posledná časť odkazu dračích jazdcov), pečiatkovač na sušienky, myška k počítaču a spoločný darček pre rodinku tablet (je supééér =D) )

Okrem milióna kozmetiky som dostala od sestry uhorkový krém od ZIAJA a už sa naňho veĺmi teším lebo vonia výborne =)

Až na alergiu na mojich "drahých" rukách, keď som ledva udržala príbor v rukách, dopadol štedrý deň aj večer výborne.

Aké ste mali darčeky vy ? Ktorý bol NAJ a ktorý by ste najradšej vyhodili ? (ak taký bol, u mňa nie)
Pochváľte sa budem rada

Ela

1 komentár:

  1. U nás bol tento rok vcelku kľudný Štedrý deň aj večer. Väčšinu vecí sme mali pripravených dopredu takže už bola pohodička :) a darček by som nevyhodila žiadny aj keby sa mi neviem ako nepáčil, naj darček u nás bol foťák čo bol taký spoločný darček a potom mňa ešte potešili čižmy, knižka (Matkin - Žiadne prudké pohyby) a ešte handmade náušnice a náramok :) a ešte myška ku notebooku :)

    OdpovedaťOdstrániť